Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Місцевий час

  • Часова зона: America/New_York
  • Дата: 16. - 26.07.2018
  • Час (чи тривалість): 03:00

Дата

26.07.2018
Expired!

Час

10:00

Чергова сесія творчого заліку для вступу на спеціалізації «Журналістика» та «Реклама і зв’язки з громадськістю»

За цьогорічними правилами прийому до УжНУ, абітурієнтам, котрі вступатимуть на освітні програми «Журналістика» і «Реклама та зв’язки з громадськістю» спеціальності «Журналістика», аби взяти участь у конкурсному відборі, обов’язково потрібно скласти творчий залік. Це очне випробування покликане визначити, чи достатнім є загальний рівень підготовки вступника, його творчі здібності, хист до опанування медійної спеціальності.

Бали творчого заліку до загальної кількості конкурсного балу не додаватимуться, адже йдеться про доконкурсний відбір, який передбачає оцінку «зараховано» / «незараховано». Передбачено 9 сесій творчого заліку, перша з яких відбулася 17 лютого.

Розклад та результати сесій творчого заліку з журналістики та реклами і зв’язків з громадськістю

(місце проведення – м. Ужгород, вул. Університетська, 14, ІV поверх, ауд. 406)

Результати І сесії творчого заліку

Бабидорич Вікторія – зараховано
Горват Валерія – зараховано
Лук’янець Валерія – зараховано
Магоч Діана – зараховано
Окогріб Юліана – зараховано
Пойда Наталія – зараховано

Результати V сесії творчого заліку

Бурсовський Олександр – зараховано
Легеза Яна – зараховано
Мадиняк Христина – зараховано
Шивринський Всеволод – зараховано

Результати VІ сесії творчого заліку

Мельничук Даніела – зараховано

Тут будуть результати

Тут будуть результати

Тут будуть результати


Творчий залік для вступників на спеціальність 061 – журналістика (освітні програми – журналістика; реклама та зв’язки з громадськістю) на денне та заочне відділення проводиться у формі усної співбесіди, пов’язаної з майбутнім фахом. Для участі у творчому заліку потрібно мати документ, що посвідчує особу.

Кожен абітурієнт на творчому заліку індивідуально обирає картку, в якій видруковано завдання з двох частин: 1) за поданими ключовими словами створити журналістський міні-текст та добрати до нього заголовок; 2) розмова на задану тему (див. нижче). Кожен вступник матиме змогу упродовж 20 – 40 хвилин зробити необхідні нотатки для підготовки до бесіди. Міні-текст вступника члени комісії заслуховують та переглядають на предмет орфографічної та пунктуаційної грамотності.

Результати творчого заліку підсумовуються, заносяться у залікову відомість, яку підписують голова та члени комісії, оголошуються у той же день після завершення сесії й протягом 2 робочих днів оприлюднюються на сайтах Приймальної комісії та відділення журналістики ДВНЗ «Ужгородський національний університет».

Результати творчого заліку оцінюються за шкалою від 0 до 100 балів. Підсумкова кількість балів встановлюється шляхом додавання результатів оцінок членів творчої відбіркової комісії та виведенням середнього арифметичного. Якщо за результатами творчого заліку набрано менше 51 бала, то випробування вважається не пройденим, його не зараховують, а вступник до участі в конкурсному відборі не рекомендується.

Творчий залік оцінюють за критеріями, що наведені в таблиці

№ з/п Змістовий вияв критерію Шкала оцінювання
1. Логіка викладу, цілісність та послідовність думки 0 – 10
2. Відповідність змісту бесіди запропонованій темі 0 – 10
3. Вправність у формулюванні тези, повнота її розкриття 0 – 10
4. Влучність добору заголовку в міні-творі 0 – 10
5. Повнота розкриття теми 0 – 10
6. Оригінальність авторського задуму 0 – 10
7. Кількість, доречність та повнота відтворення фактів 0 – 10
8. Загальна та суспільно-політична ерудованість 0 – 10
9. Лексико-стилістична (мовленнєва) вправність 0 – 10
10. Орфографічна та пунктуаційна грамотність 0 – 10
  1. Назвіть українських чи закордонних журналістів, які для вас є авторитетними у професії. Чому?
  2. Назвіть медіа, які ви регулярно читаєте, дивитесь, слухаєте.
  3. Назвіть ключові тенденції світу сучасних медіа.
  4. Назвіть головні професійні риси сучасного журналіста.
  5. Назвіть найважливіші проблеми сучасної української журналістики/ реклами.
  6. Що спонукало вас обрати фах журналіста / рекламіста?
  7. Оцініть свій фаховий рівень і потенціал – переваги та прогалини.
  8. Журналістом якого виду медіа ви хотіли б працювати?
  9. Яка тематична спеціалізація у журналістиці є для вас близькою та чому?
  10. Як Ви розумієте культурницьку місію журналістики?
  11. З ким із відомих журналістів ви хотіли б зустрітися? Аргументуйте чому?
  12. Яка Ваша улюблена газета (журнал)? Що саме Вас приваблює?
  13. Чому, на Вашу думку, журналістику називають «четвертою владою»?
  14. Чому журналістику відносять до небезпечних професій?
  15. На кого із вітчизняних журналістів Ви хотіли б бути схожим та чому?
  16. Чи поділяєте Ви думку, що соціальні мережі не є частиною журналістики?
  17. Якими основними рисами повинен володіти успішний журналіст?
  18. У якому відділі редакції у майбутньому хотіли б працювати. Чому?
  19. Назвіть 3 книги, які варто прочитати кожному українцеві. Аргументуйте чому?
  20. Аргументуйте 3 основні пріоритети у Вашому житті.
  21. Як розумієте висловлювання: «журналіста, як і вовка, ноги годують»?
  22. Що Ви вкладаєте в поняття « інформаційний простір»?
  23. Назвіть кілька суспільно-політичних телепрограм. Яка Ваша улюблена та чому?
  24. Яку радіопрограму слухаєте регулярно? Що привбалює в ній?
  25. Що Ви розумієте під поняттями «блог» та «блогер»?
  26. Як Ви розумієте слова М. Маклюена: «Гутенберг зробив усіх читачами. Ксерокс зробив усіх видавцями»?
  27. Що, на Вашу думку, вкладав Самуїл Маршак у слова: «Редактор не має права бути початківцем»?
  28. Як ви розумієте слова: «Якщо не зацікавите читача першою ж фразою, все інше загублено для нього»?
  29. Що Ви розумієте під словами Дейм Ребекки Уест : «Журналіст – людина, що має дар щоденно заповнювати порожнечу».
  30. Як би Ви розтлумачили вислів: «Преса – це паперова совість» (Малколм Маггеридж).
  31. Що Ви розумієте у словах Михайла Мамчина: «Новина живе доти, поки довкола неї ростуть чутки»?
  32. Аргументуйте слова Дейла Карнегі: «Найкращий співрозмовник той, хто вміє слухати».
  33. Назвіть кілька українських радіостанцій. Яка з них улюблена та чому?
  34. Як Ви розумієте вислів: «Окраса журналістських думок – ясність».
  35. У чому, на Вашу думку, полягає просвітницька роль журналістики?
  36. Що розуміється під висловом: «Репортери не вірять нічому. Це їхній символ віри» (Гай Белламі).
  37. Які професійні якості Ви хотіли би набути в першу чергу, навчаючись на спеціальності « журналістика»?
  38. Як Ви розумієте вислів Альфреда Чарльза Нордкліфа: «Журналістика – мистецтво пояснювати іншим те, чого сам не розумієш»?
  39. Як зрозуміти американське прислів’я: «Справжній журналіст знаходиться на місці пожежі ще за 15 хвилин до її початку»?
  40. Що Вас приваблює та що не вдовольняє в сучасному українському телебаченні?
  41. Що б Ви хотіли змінити у вітчизняному медіапросторі, коли станете справжнім професіоналом?
  42. Якою Ви бачите українську рекламу в майбутньому?
  43. Як Ви розумієте слова Костянтина Паустовського: «Професія журналіста
  44. бути машиністом машини часу»?
  45. Чому, на Вашу думку, Володимир Черняк назвав журналістів посланцями демократії?
  46. Чи погоджуєтеся Ви з висловлюванням: «Ідеали та проблеми кожної нації можна зрозуміти через телевізійну рекламу»?
  47. Чи згодні Ви з думкою: «Нові газети завжди викликають інтерес, але не завжди його виправдовують»?
  48. Як Ви розумієте словосполучення «професійна відповідальність журналіста» ?
  49. Що Ви розумієте під висловлюванням: «Телебачення не лише для тих людей, чиї ми прізвища щодня чуємо в його ефірі»?
  50. Чи згодні Ви з думкою: «Телебачення псує всіх по обидва боки екрану»?
  51. Якою Ви бачите газету у майбутньому?
  52. Що Ви хотіли б змінити в ефірі вітчизняного радіо?
  53. Чого, на Вашу думку, бракує рекламному ринку в Україні?
X

The event is finished.

Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.