Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Факультет історії та міжнародних відносин також приймав юних науковців МАН

Юнь працювала в секціях «Історії України», «Археології», «Історичного краєзнавства», «Етнології» та «Всесвітньої історії»

0 415
Минулого тижня на факультеті історії та міжнародних відносин також приймали учасників ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України. Захід, як відомо, покликаний виявляти й підтримувати обдаровану учнівську молодь, залучати її до наукових досліджень та створювати умови для самореалізації творчої особистості в сучасному суспільстві.

Відзначимо, що викладачі-історики вже не перший рік співпрацюють з Малою академією наук. Чимало учнів-манівців згодом продовжують своє навчання на факультеті, а його випускники, працюючи вчителями в районах області, стають науковими керівниками науково-дослідницьких робіт все нових і нових вихованців.

Тож у рамках ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН України школярі з усієї області мали змогу продемонструвати свої знання та власні напрацювання з кількох напрямків історії. Зокрема, працювало п’ять секцій: «Історія України», «Археологія», «Історичне краєзнавство», «Етнологія» та «Всесвітня історія». Оцінювали юних науковців професор М.П. Тиводар, доценти Н.М. Радченко, І.А. Прохненко, О.В. Ферков, І.О. Шніцер, В.В. Мойжес, О.Ю. Кичак та викладачі П.М. Худіш, Ю.В. Славік, Ю.І. Ісак.

Перед початком роботи до учасників заходу з вітальним словом звернулася в. о. заступника декана з навчальної роботи доцент Надія Керецман, яка розповіла присутнім про історію факультету, його головні здобутки та плани розвитку на майбутнє. В. о. заступника декана з наукової роботи доцент Ігор Шніцер поінформував юнь про спеціалізації, за якими готують на факультеті, наукове життя студентів та можливість міжнародного стажування.

Відтак юні дослідники продовжили працювати в секціях,  представляючи свої науково-дослідницькі розвідки й відповідаючи на запитання членів комісій та інших учасників.

Більшість робіт школярів були присвячені актуальним науковим проблемам та позбавлені ідеологічних підходів і поглядів на розвиток суспільства. Доповіді виявилися цікавими й демонстрували високий рівень опрацювання матеріалу. За підсумками роботи в кожній секції були визначені кращі науково-дослідницькі розвідки.

Варто відзначити, що перебіг конкурсу-захисту засвідчив наявність талановитої молоді, яка любить і вивчає історію. І це тішить, адже вивчення історії є одним із найважливіших чинників формування національної свідомості народу. Недарма видатний український історик Михайло Грушевський наголошував: без знання минулого неможливе точне поняття про сучасне.

Вл. інф.

Залишіть відповідь

X