Факультет туризму та МК ‒ серед переможців конкурсу міні-проектів у рамках транскордонного проекту «Генерація 2020»
На часі – апробація туристичного маршруту «Закарпаття для кіноманів»
Ще влітку в Ужгороді під час робочої зустрічі-тренінгу студенти факультету мали змогу ознайомитися з основами розробки проектів та побудови команди, отримали інформацію про правила онлайн-комунікації і найважливіше – разом із організаціями-учасницями зробили вибір вирішення проблеми, яка є основою творчого проекту.
Студенти факультету вперше спробувала свої сили у написанні міні-проекту. Особливо тішить, що ця спроба виявилася вдалою, тож запропонований проект опинився серед п’яти переможців.
У вересні в приміщенні Карпатського Фонду відбулася зустріч, під час якої підписали угоди про виконання міні-проектів, обговорили питання його менеджменту, основних моментів виконання та звітування.
Головна наша ідея ‒ частково вирішити проблему популяризації Закарпаття на ринку туристичних послуг України через створення і промоцію нового туристичного продукту.
До заповнення інформаційного вакууму в галузі здобутків українського кінематографу в контексті Закарпатської області туризмознавці підійшли креативно, розробивши туристичний маршрут «Закарпаття для кіноманів». Нині вже завершено збір та систематизацію матеріалів для інформаційного наповнення екскурсії, виокремлення об’єктів показу, створюється архів фільмів, відбираються фотоматеріали та скриншоти з кадрів кінострічок.
На часі – апробація туристичного маршруту з метою відбору майданчиків та місць для найкращого показу, фотофіксація сучасного стану реальних місць знімання фільмів, розрахунок хронометражу маршруту, розробка його логістики – цим займатиметься ініціативна група студентів під керівництвом доцента кафедри туризму Надії Чир.
Робота над такого роду проектами сприятиме не тільки активізації професійної діяльності, згуртуванню студентів факультету навколо спільної ідеї, а й збільшенню багажу знань про наявний туристично-рекреаційний потенціал Закарпатської області, розширенню світогляду студентів, вихованню у них любові до рідного краю, національної самосвідомості та етнічної належності, створенню якісно нових туристичних продуктів, що дозволить розширити пропозицію на ринку екскурсійно-туристичних послуг краю.
з виховної роботи Надії Чир