Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Сонячна демозона: студентам УжНУ розповідали про стартапи

Молоді дали можливість здобути знання, практичні навички, інструменти для реалізації своєї бізнес-ідеї від успішних людей, професіоналів національного та міжнародного рівнів, стати стартапером, зібрати команду, реалізувати власний проект

0 74
Катерина Сапнова
У холі центрального корпусу університету розгорнули тематичні стелажі з інформацією про YEP Incubators. Усе стилізовано, з акцентом на корпоративний оранжевий (сонячний, за словами організаторів) колір: і не тільки написів, а й… цукерок та мандаринок! А ще – привітна Катерина Сапнова – топ-спікер, голова ШОМ (Школи ораторського мистецтва) у Києві, одна з перших студенток, що виявили інтерес до YEP. Дівчина розповідала всім, хто цікавився, про стартапи, інкубатори, акселератори, успіхи й узагалі можливості молодіжного підприємництва. І молодь, до речі, активно підходила, ставила гості чимало запитань.
Тетяна Бутурлакіна

Директор Центру кар’єри УжНУ Тетяна Бутурлакіна зауважила: «Сьогодні стартує промотур мережі академічних бізнес-інкубаторів YEP в УжНУ, оскільки ми також є учасниками цієї мережі й маємо поки перший університетський академічний бізнес-інкубатор – однойменний YEP УжНУ. Ця демозона в центральному холі університету спрямована на те, щоб ширше інформувати студентство про можливості участі в програмі, тобто здобути знання, практичні навички, інструменти для реалізації своєї бізнес-ідеї від успішних людей, професіоналів національного та міжнародного рівнів, стати стартапером, зібрати команду, реалізувати власний проект.

Це дуже важливі контакти учасників з інших університетів країни, загалом корисне спілкування, можливість безболісно, без ризиків, за допомогою менторської підтримки спробувати свої проекти й бізнес-ідеї на життєздатність чи доопрацювати. Ви отримуєте супровід, додаткові знання, командну підтримку, адже часто студент приходить з ідеєю як індивідуальний учасник, а далі, спілкуючись з однодумцями, усі розвивають ініціативу до рівня проекту – так фактично формується стартап. Далі є додаткові соцскіли, необхідні для самопрезентації, уміння переконувати інвесторів, відчувати себе впевненішими. Невдачі потрібно сприймати спокійно та рухатися вперед. Ми раді: є в мережі, працюємо, маємо перших успішних і задоволених учасників».

Катерина Сапнова додала: «Маємо добру традицію час від часу відвідувати міста, де вже є інкубатори, щоб розповідати, залучати більше студентів до YEP. Цього сезону Ужгород – перше місто на нашій мапі, куди будемо їздити. Певною мірою йдеться про так зване просвітництво: аби мотивувати молодь робити щось більше, розвивати свої проекти й головне – повірити у власні можливості. У цьому полягає ідея YEP. Зараз триває набір за двома програмами: «Інкубація» (довша, розпочалася восени) та «YEP Старт» із цієї весни. Ми організовуємо телемости, привозимо студентів до столиці, щоб надати необхідні знання, навички тощо». А на запитання про співпрацю зі студентами УжНУ дівчина мовила: «Це дуже активні люди, а їх жага щось робити, думаю, потужніша, ніж у студентів із деяких великих міст. Це не може не тішити».

Отож демозона стала відкритим майданчиком для неформального спілкування. Крім того, Катерина запрошувала на безкоштовний літній табір, який уже невдовзі організують неподалік Києва. Це буде захід міжнародного рівня, тож молодь матиме змогу поспілкуватися й із однодумцями з інших країн, набути нового досвіду.

Мирослава Гараздій для Медіацентру УжНУ

Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.