Студенти-біологи поділилися враженнями від педагогічної практики

Практиканти разом з учнями відвідали й зоологічний музей Ужгородського університету

0 594
Головна мета педагогічної практики – формування у студентів системи педагогічних умінь і навичок, фахових здібностей, особистісно-індивідуального стилю поведінки та діяльності, потрібних для майбутньої професії, в оптимально наближених до роботи за фахом умовах; удосконалення і втілення на практиці знань та умінь, набутих на курсах методики викладання біології; провадження цілісної системи навчально-виховної роботи з учнями, включаючи виконання функцій вчителя біології та класного керівника.

Практика дає змогу студентам-біологам здобути глибокі практичні навички надскладного фаху – педагога, а також набратися позитивних емоцій, про що кажуть і самі практиканти.

Наталія Скучка (студентка IV курсу): «В Ужгородській ЗОШ №6 ім. Василя Ґренджі-Донського забезпечені всі умови для проходження практики студентів-біологів. Вчителі тут – високоосвічені й висококваліфіковані педагоги. Кабінет біології включає два приміщення – клас-лабораторію, де проводяться заняття з учнями, та лаборантську кімнату, в якій зберігаються засоби навчання.

Варто відзначити й високий рівень технічного оснащення засобами навчання. Уроки проводила у 5-х і 8-х класах. Враження від відвіданих занять позитивне, приємно вразила активність учнів під час уроку, а також майстерність педагогів при поданні матеріалу».

Руслана Боднарюк (студентка IV курсу): «Для закріплення навчального матеріалу та з еколого-виховною метою відвідали з учнями 8 класу Ужгородської ЗОШ №6 зоологічний музей Ужгородського університету, де ознайомилися з тваринним світом Закарпаття.

Особливо цікавими є експозиції птахів, серед яких привертає увагу унікальна колекція опудал денних хижих птахів і сов з території Закарпаття та Східної Словаччини, зібрана і виготовлена на початку ХХ століття видатним ужгородським натуралістом, орнітологом Олександром Грабарем. Практика в школі допомогла виробити практичні уміння і навички. Загальне враження – дуже позитивне».

Декан біологічного факультету Ярослава Гасинець зауважує, що педагогічна практика дає розуміння студентам, майбутнім вчителям біології, що педагог має не просто бути «урокодавцем», ретранслятором знань із предмета, а й повинен сприяти самореалізації кожного учня в навчальній діяльності, формувати в нього основні життєві та предметні компетентності, застосовуючи інноваційні підходи до навчання, інтерактивні технології та методи.

За інформацією біологічного факультету УжНУ

Читати також Цього ж автора

Залишіть відповідь

X