Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Студенти-фізики перемогли в конкурсі стартапів завдяки пристрою, який може зацікавити інвесторів

Бажаємо нашій молоді нових творчих знахідок і відповідної фінансової підтримки!

0 940
Студенти-фізики перемогли в конкурсі стартапів завдяки пристрою, який може зацікавити інвесторів

Студенти-фізики перемогли в конкурсі стартапів завдяки пристрою, який може зацікавити інвесторів

Тетяна Феделеш та Іван Марушка

Як уже повідомлялося, нещодавно в університеті завершився конкурс інноваційних ідей «Стартап – УжНУ ’2017», у якому молодь мала змогу представили свої напрацювання, котрі можна реалізувати й поширити при відповідній фінансовій підтримці.

Студенти-фізики перемогли в конкурсі стартапів завдяки пристрою, який може зацікавити інвесторів

Переможцями цьогорічного змагання стали студенти спеціальності «Прикладна фізика» – четвертокурсниця Тетяна Феделеш та п’ятикурсник Іван Марушка – під керівництвом їхнього наукового керівника, кандидата фізико-математичних наук, доцента кафедри прикладної фізики Василя Біланчука.

Команда фізфаку розробила й оприлюднила прилад (з відповідною методикою) «Реставратор 2017», суть якого – в очищенні фасадів будівель чи будь-яких інших поверхонь за допомогою суміші на основі соди, що спрямовується на забруднений об’єкт під високим тиском. Така технологія не нова – вона давно застосовується за кордоном. Проте наші юні винахідники зуміли сконструювати пристрій набагато дешевший, тож доступний в наших умовах. Пропонована розробка базується на ультразвуковій системі фокусування потоку робочої суміші при зменшенні тиску в пристрої, щоб його можна використовувати в побутових умовах. Як він працює, можна переглянути у відео.

Як бачимо, розробка дає реальні результати і може мати попит на ринку, зокрема серед комунальних підприємств. Головне – комерціалізувати винахід.

«На конкурсі ми показали відеопрезентацію нашої ідеї. Те, що продемонстрували, – це, зрозуміло, лише вершина айсберга. Найголовніше залишилося за кулісами. Найскладніше було скласти установку, щоб вона запрацювала», – розповідає Іван Марушка.

Щодо конкуренції, Тетяна стверджує: перемогти їм удалося передусім тому, що запропонували продукт, який може зацікавити інвесторів, адже в разі серійного випуску він здатен принести прибуток у найближчій перспективі. Перемогти ж із соціальними проектами чи фундаментальними науковими дослідженнями, термін реалізації яких часто нечіткий, складніше.

Що ж, побажаємо нашій креативній молоді нових творчих знахідок і відповідної фінансової підтримки.

Марія Шелельо
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.