Студенти кафедри психології УжНУ наполегливо вчаться профорієнтаційної роботи

Основним технологічним прийомом навчання стало створення психолого-педагогічних ситуацій співпраці, коли студенти є суб'єктами активного впливу на перебіг профорієнтаційного процесу

0 209
Підготовка психологів у вищій школі набуває нового характеру у зв’язку з тим, що, з одного боку, більш чітко окреслені функції, завдання, обов’язки, зміст роботи, вимоги до професійно-особистісних якостей, з іншого – постійно розширюється проблемне коло професійної діяльності, яке охоплює нові об’єкти, сфери надання психологічних послуг.

Потребує вдосконалення зміст і якість підготовки психологів до профорієнтаційної діяльності серед учнівської молоді в закладах освіти.

Нині формування професійної компетентності фахівців в галузі психології слід пов’язувати, з одного боку, з опануванням теоретичних знань, а з іншого – з оволодінням методами та прийомами, уміннями та навичками профорієнтаційної діяльності.

Студенти ІІІ курсу спеціальності «Практична психологія», «Психологія» в період психодіагностичної практики (з 21 листопада до 11 грудня минулого року) пройшли випробування на предмет сформованості в них професійної компетентності до профорієнтаційної роботи з учнівською молоддю – потенційними абітурієнтами Ужгородського університету.

Практика показала, що учнів зацікавили форми профорієнтаційної роботи – тематичні бесіди і лекції, інформаційні бюлетені, аналіз відеопродукції, учнівські збори, заняття в групах активного соціально-психологічного навчання, психолого-педагогічне консультування в супроводі керівників практик тощо.

Викликали пізнавальний інтерес школярів презентації УжНУ як вишу та кафедри психології в структурі ФСН, що успішно готує сучасних психологів для різних сфер життєдіяльності людини. Студенти працювали над виявленням стану готовності учнівської молоді та їх батьків до вибору професії, особливо в галузі психології.

Основним технологічним прийомом навчання профорієнтаційної роботи для  бакалаврів та магістрів у галузі психології стало створення психолого-педагогічних ситуацій співпраці, коли студенти є суб’єктами активного впливу на перебіг профорієнтаційного процесу.

З цією метою в рамках психодіагностичної практики та інших видів виробничих практик на спеціальності «Практична психологія», «Психологія» при ФСН розроблено спеціальні індивідуальні завдання у змісті практик. Саме вони пройшли успішну апробацію на різних базах психологічних практик на Закарпатті та його межами.

Студенти аналізували приклади профорієнтаційних матеріалів для різних вікових груп, передусім для випускників загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій тощо.

За інформаціією кафедри психології УжНУ

Читати також Цього ж автора

Залишіть відповідь

X