Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Журналісти-першокурсники відвідали поліграфічне підприємство

Екскурсію студентам влаштував директор «Патенту» Іван Ключевський

0 356
Журналісти-першокурсники відвідали поліграфічне підприємство
Журналісти-першокурсники відвідали поліграфічне підприємство
Днями журналісти-першокурсники разом із доцентром Лесею Поліхою відвідали ТДВ «Патент» – поліграфічне підприємство, яке спеціалізується на випуску різноманітної друкованої продукції – від підручників до етикеток. Екскурсію студентам провів директор «Патенту» Іван Ключевський.

Журналістам-початківцям було цікаво дізнатися про друкарню, адже досі не відвідували таких підприємств. Отже, «Патент» – підприємство, засноване ще 1975 року, але й дотепер виконує замовлення зі всіх областей України. Сьогодні тут мають обладнання для випуску різноманітної друкованої продукції. Крім того, «Патент» активно співпрацює з підприємствами Закарпаття, скажімо, друкує етикетки на закарпатські вина, коньяки, консервовану продукцію, різноманітні мінеральні води та соки.

Журналісти-першокурсники відвідали поліграфічне підприємство

Іван Ключевський влаштував юним журналістам екскурсію підприємством, поетапно розповів про те, як виготовляють той чи той продукт, як функціонують машини, яке обладнання застосовується, скільки витрат потрібно, щоб роздрукувати книгу чи календар.

Екскурсія розпочалася з майстерні, де готують папір для друку, далі – приміщенням, де на папір наносять різноманітні зображення й тексти. Потім студенти перейшли до майстерні, де папір збирають, складають за схемою й підшивають разом з палітуркою.

Журналісти-першокурсники відвідали поліграфічне підприємство

Справді, процес виготовлення книги доволі складний і потребує чималої робочої сили, часу та інших витрат. Директор із задоволенням поділився, як триває робочий день на підприємстві, скільки продукції друкують за один день. Наприкінці екскурсії Іван Іванович продемонстрував різноманітні палітурки для підручників і порадив, книги з якою палітуркою краще купувати.

Для майбутніх журналістів ця екскурсія стала добрим уроком. Вони відкрили для себе багато нового у поліграфії, зрозуміли, якою насправді є робота на таких підприємствах і радо поспілкувалися з директором, який у майбутньому, можливо, стане їхнім роботодавцем.

Кароліна Бучковська,
студентка відділення журналістики УжНУ.
Фото Андреї Грин
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.