Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Місцевий час

  • Часова зона: America/New_York
  • Дата: 25.02.2018
  • Час (чи тривалість): 16:55

Дата

25.02.2018
Expired!

Час

23:55

Вхід

вільний

Дедлайн реєстрації на міжнародну науково-практичну конференцію «Полікультурність та різноманітність у XXI столітті»

Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ та кафедра полікультурної освіти та перекладу факультету історії та міжнародних відносин УжНУ проводить міжнародну науково-практичну конференцію «Полікультурність та різноманітність у 21 столітті».

Шановні колеги! Запрошуємо Вас узяти участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Полікультурність та різноманітність у 21 столітті», яка відбудеться 27-28 березня 2018 р. у Закарпатському угорському інституті ім. Ференца Ракоці ІІ (м. Берегово, Закарпатська область ) за адресою: м. Берегово, площа Кошута, 6.

До участі в конференції запрошуються науковці, науково-педагогічні працівники вищих навчальних закладів, наукових установ, аспіранти та стунденти магістерських програм.

Конференція присвячена різним аспектам полікультурності, лінгвістики та розвитку міжнародних відносин.

Робочі мови: конференції: англійська, українська, угорська.

ТЕМАТИЧНІ НАПРЯМИ КОНФЕРЕНЦІЇ

  • «Полікультурність та різноманітність у 21 столітті»
  • Полікультурна освіта та викладання іноземних мов.
  • Теорія та практика перекладу: тенденції і перспективи.
  • Прикладна та навчальна лінгвістика. Англійська мова для навичок 21-го століття.
  • Література: аналіз, критика, методологія.
  • Мoвна політика і мовне планування. Мовний ландшафт: теорія і практика.
  • Історичний та політичний виміри міжнародних відносин.

РЕГЛАМЕНТ РОБОТИ І ФОРМА УЧАСТІ

  • Виступ із доповіддю – до 15 хв.
  • Стендова доповідь – до 5 хв.
  • Публікація
  • Тези виступів учасників конференції будуть опубліковані у збірнику матеріалів наукової конференції.
  • Оргкомітет забезпечує можливість мультимедійної презентації.

ДЛЯ УЧАСТІ У КОНФЕРЕНЦІЇ ПОТРІБНО:

  • Заповніть і надішліть онлайн анкету.
  • Надішліть на angoltanszek.kmf@gmail.com до 25 лютого 2018 року:
  • тези доповіді у вигляді комп’ютерного файлу, оформлену відповідно до викладених нижче вимог з зазначенням прізвища автора латинськими літерами, наприклад: Abstr_Oleksandrov; Формат файлів Doc – або Docх;
  • для студентів магістратури − скановану копію стислої рекомендації наукового керівника, яка свідчить про те, що керівник ознайомився зі змістом тез та вважає, що за змістом та оформленням вони відповідають вимогам конференції.
  • Оплатіть організаційний внесок шляхом переведення коштів на поданий нижче банківський рахунок та надішліть скановану копію квитанції ( Conference_Oleksandrov.jpg).

ВИМОГИ ДО МАТЕРІАЛІВ, ЩО ПУБЛІКУЮТЬСЯ:

  •  До друку приймаються тези доповідей, написані українською, англійською, угорською та російською мовами.
  • Обсяг публікації – від двох до чотирьох повних сторінок, набраних у текстовому редакторі Microsoft Word, формат сторінки А4, книжна орієнтація, гарнітура шрифту – Times New Roman; розмір шрифту – 12 кегль; міжрядковий інтервал – 1; відступ абзацу – 1,25 см; поля – верхнє і нижнє – 2 см, ліве – 3 см, праве – 2 см; сторінки без нумерації; при наборі тексту потрібно розрізняти символи дефісу та тире, українські («») та латинські (“”) лапки.

Прохання уніфікувати використання напівжирного шрифту та курсиву при виділенні прикладів та інших фрагментів тексту.

  • Структура роботи (тези):
  • 1-й рядок, вирівнювання по правому краю: ім’я та прізвище автора (напівжирний курсив);
  • 2-й рядок, вирівнювання по правому краю: установа (курсив).
  • 3-й рядок, вирівнювання по правому краю: місто, країна (курсив).
  • Через один рядок відступу подається назва статті (вирівнювання по центру, шрифт напівжирний).
  • Через один рядок відступу друкується текст статті.

Олександр Олександров
Установа
м. Київ, Україна

Особливості вивчення іноземної мови в умовах двомовності

  • Бібліографічні посилання в тексті беруться у квадратні дужки: [2, с. 34]. Номер джерела та номер сторінки розділяються комою з пробілом, номери джерел – крапкою з комою, наприклад: [1; 2; 3], [3, с. 321; 1, с. 23]. У реченні крапка ставиться після дужок, посилань.
  • Використані джерела зазначаються у кінці після заголовку Література або References (по центру). Перелік джерел подається в алфавітному порядку відповідно до чинних стандартів. Зазначення міста видання, назви видавництва, року, загальної кількості сторінок (крім Інтернет-джерел) є обов’язковим.
  • Графіки, фотографії та таблиці надсилаються окремим файлом у форматі JPG (з роздільною здатністю 300 dpi). Колір зображень – градації сірого.
  • Назви файлів повинні містити прізвище першого автора латинськими літерами, наприклад: Abstr_Oleksandrov; Формат файлів – Doc. або Docх.

Відповідальність за зміст та оформлення тез несуть автори. Оргкомітет залишає за собою право відхиляти тези, що не відповідають зазначеним вимогам або надійшли пізніше 25 лютого 2018 року.

Після надходження тез оргкомітет протягом 1-2 днів повідомить Вас про їх отримання. Якщо Ви не отримали такого повідомлення, просимо перевірити (електронною поштою) надходження Ваших матеріалів до оргкомітету за адресою angoltanszek.kmf@gmail.com

Організаційний внесок:

Організаційний внесок становить 300 грн., для аспірантів 250 грн., для студентів магістратури 200грн. і включає в себе витрати на видання збірника, інформаційний пакет учасника, програму конференції та організаційні витрати.

Усі витрати, пов’язані з проїздом, проживанням, харчуванням оплачуються учасниками конференції.

Оплата здійснюється банківським переказом  до 5 березня 2018 року.

Учасники конференції та супроводжуючі їх особи можуть бути розміщені в готелях та мотелях міста Берегово. Інформація про можливості проживання надається на прохання учасників.

Спосіб оплати: у гривнях (UAH) на банківський рахунок

Закарпатський угорський інститут ім. Ференца Ракоці ІІ
90202, м. Берегово, пл. Кошута, 6
АТ Укрексімбанк м. Ужгород
р/р 26008000017188
МФО 322313
КОД 22112656
Призначення платежу: за участь у конференції

Після переказу коштів потрібно надіслати повідомлення з зазначенням свого прізвища та скановану копію квитанції оплати (зберегти у файл за прикладом Conference_Oleksandrov.jpg) на адресу angoltanszek.kmf@gmail.com

Культурна програма

Планується проведення екскурсій по визначних культурно-історичних місцях Закарпаття.

Інформація про екскурсії надається на прохання учасників (не входить до суми організаційного внеску)

Адреса оргкомітету:

Кафедра філології
Закарпатський угорський інститут ім. Ференца Ракоці ІІ
м. Берегово, площа Кошута, 6.
Закарпатська область
90202

Кафедра полікультурної освіти та перекладу
Ужгородський Національний Університет
м. Ужгород, Народна пл., 3
Закарпатська область
88000

Контактні особи з питань участі в конференції:

Ковач Сільвія Бертолонівна
szilviakovach@gmail.com

Лізак Катерина Михайлівна
lizakkati11@gmail.com

Мишко Світлана Анатоліївна
newmail97@i.ua

Мелеганич Ганна Ігорівна
melgi@ukr.net

Надь-Коложварі Еніке Адальбертівна
nokine86@gmail.com

X

The event is finished.

Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.