Сесія у формі гри: Для оцінювання студентів математики використовують вікторину
Про переваги й недоліки карантинної сесії на платформі Kahoot розповів заступник декана факультету математики та цифрових технологій Павло Мулеса
Дистанційне навчання – пройдений етап. На черзі – дистанційне оцінювання знань. Аби результати були об’єктивними, на ФМЦТ впровадили тестування студентів за допомогою онлайн-вікторини Kahoot.
Заступник декана факультету Павло Мулеса каже: стверджувати, що ця платформа найкраща, – не можна, однак цікавість у студентів вона викликає беззаперечну.
«Хоч якими б дорослими здавалися студенти, вони все одно полюбляють різного виду забави. А тестування Kahoot якраз відбувається в яскравій ігровій формі. На кожному кроці учасники тестування мають можливість порівняти свої результати з поточними результатами інших учасників і ще завзятіше боротися за перемогу. Причому враховується не тільки правильність відповіді, а й швидкість, із якою учасник обирає правильний варіант», – розповідає Павло Мулеса.
Тестувати можна у два способи. Це може бути як одночасне онлайн-тестування групи, так і тестувальний челендж, щоб у будь-який час потренуватися працювати з платформою.
«З приходом карантину я застосовую Kahoot на різних курсах з майже всіх предметів, під час модульних контрольних, заліків. Спочатку студенти тренуються проходити тести, але оцінювання відбувається одночасно в усіх. Для цього кожен учасник має підключитися з двох пристроїв – комп’ютера і телефона. На комп’ютері вони бачать запитання, а на телефоні дають на нього відповідь. Застосування двох пристроїв дозволяє швидко відповідати навіть учасникам, у яких швидкість інтернет-каналу є досить слабкою».
Щоб викладач міг ідентифікувати відповіді, студенти проходять авторизацію. Триває тестування недовго: на кожне запитання Павло Мулеса відводить 10 секунд: «Такі тести дають можливість швидко перевірити знання студентів, бо ти або знаєш відповідь, або її не знаєш. Час на обдумування можна виставляти окремо до кожного запитання від 5 до 240 секунд. На легкі питання я зазвичай виставляю таймер на 10 секунд, якщо ж питання важче – даю 20 секунд на відповідь. Таке швидке опитування не дає часу студенту на списування, підглядання чи ще якісь способи махлювання. Причому швидкість надання відповідей теж враховується сервісом Kahoot», – додає П. Мулеса.
Результати доступні у зведеній детальній таблиці, яку потім можна перевести у бали.
Крім того, Павло Мулеса підготував покрокову інструкцію з використання сервісу. Інші викладачі можуть нею також скористатися.