Вівторок, 27.06.17, 01:26 | Вітаю Вас Гість | RSS

Головна » Усі публікації » Студентська практика

Студенти-біологи поділилися враженнями від педагогічної практики

Головна мета педагогічної практики – формування у студентів системи педагогічних умінь і навичок, фахових здібностей, особистісно-індивідуального стилю поведінки та діяльності, потрібних для майбутньої професії, в оптимально наближених до роботи за фахом умовах; удосконалення і втілення на практиці знань та умінь, набутих на курсах методики викладання біології; провадження цілісної системи навчально-виховної роботи з учнями, включаючи виконання функцій вчителя біології та класного керівника.

Практика дає змогу студентам-біологам здобути глибокі практичні навички надскладного фаху – педагога, а також набратися позитивних емоцій, про що кажуть і самі практиканти.

Наталія Скучка (студентка IV курсу): «В Ужгородській ЗОШ №6 ім. Василя Ґренджі-Донського забезпечені всі умови для проходження практики студентів-біологів. Вчителі тут – високоосвічені й висококваліфіковані педагоги. Кабінет біології включає два приміщення – клас-лабораторію, де проводяться заняття з учнями, та лаборантську кімнату, в якій зберігаються засоби навчання.

Варто відзначити й високий рівень технічного оснащення засобами навчання. Уроки проводила у 5-х і 8-х класах. Враження від відвіданих занять позитивне, приємно вразила активність учнів під час уроку, а також майстерність педагогів при поданні матеріалу».

Руслана Боднарюк (студентка IV курсу): «Для закріплення навчального матеріалу та з еколого-виховною метою відвідали з учнями 8 класу Ужгородської ЗОШ №6 зоологічний музей Ужгородського університету, де ознайомилися з тваринним світом Закарпаття.

 

Особливо цікавими є експозиції птахів, серед яких привертає увагу унікальна колекція опудал денних хижих птахів і сов з території Закарпаття та Східної Словаччини, зібрана і виготовлена на початку ХХ століття видатним ужгородським натуралістом, орнітологом Олександром Грабарем. Практика в школі допомогла виробити практичні уміння і навички. Загальне враження – дуже позитивне».

Декан біологічного факультету Ярослава Гасинець зауважує, що педагогічна практика дає розуміння студентам, майбутнім вчителям біології, що педагог має не просто бути «урокодавцем», ретранслятором знань із предмета, а й повинен сприяти самореалізації кожного учня в навчальній діяльності, формувати в нього основні життєві та предметні компетентності, застосовуючи інноваційні підходи до навчання, інтерактивні технології та методи.

За інформацією біологічного факультету УжНУ




Студентська практика | 27.02.17 | Додав Г_Кришiнець | 606 | 5.0/3
Теги: студенти, практика, біофак

Схожі публікації:


Система Orphus Помітили помилку? Виділіть її й натисніть Ctrl+Enter!

0
avatar

Ми у Facebook

Календар публікацій


Рубрики розділу

Афіша [5]Незабаром [15]
Актуально [141]Акції [132]
Позиція [18]МЦ-інтерв’ю [147]
Особистість [33]Студгромада [188]
Абітурієнт [78]Зблизька [87]
Наболіле [21]Із ректорату [149]
Не словом, а ділом [154]Компетентно [38]
Несподівано... [14]У ногу з часом [80]
Обмін досвідом [160]Теорія і практика [313]
Наукові форуми [271]Презентації [164]
Екскурсії [113]Дозвілля [205]
Ініціатива [47]Перспективи [38]
Підсумки [38]Спорт [237]
Традиції [188]Зустрічі [208]
Вітаємо! [234]Пам’ятаємо... [81]
Міжнародні контакти [229]Студентська практика [61]
Студмістечко [8]Конкурси [116]
На замітку [6]З минулого – в майбутнє [10]
Студентські будні і свята [9]Голоси неперебутнього [6]
Наше радіо [49]Слідами Евтерпи і Мельпомени [34]
Громада [2]Річниця [14]
Слава Україні! [8]Розмови від душі... [19]
З Приймальної комісії [91]The main news of university [12]
Подяка [8]Диванні розмови [1]
Телепідсумки [13]Письменник за прилавком [11]
Університетська кухня [3]Підсумки року [5]
Визнання [3]Експрес-інтерв’ю [4]

Інші матеріали рубрики