Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Компанія Allan Lloyds відчиняє свої двері для англомовних студентів

Міжнародна компанія Allan Lloyds Group

Міжнародна компанія Allan Lloyds Group є провідним організатором бізнес-самітів по всьому світу у сферах фармацевтики, телекомунікацій, маркетингу, менеджменту та банкінгу.

З Allan Lloyds активно співпрацюють Microsoft, Coca-Cola, Mersedes-Benz, Audi, PepsiCo, BNP Paribas, Adidas, Amazon, Google, Emirates Airlines та інші гіганти бізнесу.

Основна мета нашої компанії — це організація та реалізація проведення бізнес-конференції. Ми забезпечуємо дискусійну платформу для наших учасників.

Компанія Allan Lloyds відчиняє свої двері для англомовних студентів
Компанія Allan Lloyds відчиняє свої двері для англомовних студентів
Більше інформації про наші конференції Ви можете знайти на офіційному сайті компанії — www.allanlloyds.com.

Протягом останнього року Ужгородським офісом було проведено 14 конференцій по всьому світу та залучено ТОП-спікерів з різних сфер діяльності. Більше того, наші робітники брали безпосередню участь на конференціях у Дубаї, Берліні, Відні та Амстердамі.

Тож наразі в нас є гаряча вакансія Менеджера з розвитку бізнесу, до обов’язків якого входить:
Компанія Allan Lloyds відчиняє свої двері для англомовних студентів

  • пошук потенційних спонсорів на міжнародні конференції;
  • проведення переговорів з іноземними клієнтами для ефективного їх залучення;
  • робота над базою даних потенційних учасників конференції (CRM system);
  • формування комерційних пропозицій для наших клієнтів;
  • обговорення деталей участі спонсорів у конференції;
  • виконання індивідуального плану із залучення спонсорів.

Ми ж надаємо такий пакет:

  • офіційне працевлаштування + повний соцпакет;
  • графік роботи: Пн – Пт → 9:30–18:00 (+1,5 години перерви);
  • своєчасна фіксована заробітна плата + бонуси (%);
  • регулярні тренінги та корпоративні заходи (оплачується нашою компанією);

Компанія Allan Lloyds відчиняє свої двері для англомовних студентів

  • можливість кар’єрного зростання;
  • надання релокаційного пакета / оплата транспортних витрат;
  • сучасне офісне приміщення + кава, чай;
  • дружний молодий колектив та щоденний фідбек у роботі.

Вимоги до наших працівників:

  • володіння англійською мовою (на рівні Upper-intermediate/Advanced);
  • бажання навчатися, самовдосконалюватися та досягати результату;
  • високі комунікативні навички;
  • клієнтоорієнтованість і націленість на виконання плану;
  • досвід роботи у сфері продажу буде плюсом.

По більш детальну інформацію звертайтеся за номером +38 099 019 10 79,  а також  стежте за нами в Інстаграмі allanlloyds_uzh.