Рекламники УжНУ бат(в)ляться афішами ♦ Завершився IV батл – завтра стартує завершальний
Академічний інкубатор «YEP!» в Ужгородському університеті стає реальністю!
Нестандартне мислення й креатив – ось так без краплі перебільшення можна коротко описати другокурсників спеціалізації «Реклама та зв’язки з громадськістю», які відгукнулися на пропозицію дівчат. Молодь постійно прагне вдосконалювати себе й рідний університет, щоразу пропонуючи нові, нерідко круті ідеї.
Ось знову вирішили підкріпити своє реноме ділом – у рамках дисципліни «Копірайтинг» влаштувати батл… афішами серед однокурсників як демо-версію стартапу з проекцією на свій фах. Ініціатива належить самим хлопцям та дівчатам. Завдяки навичкам, здобутим ще під час вивчення дисципліни «Макетування та верстка», студенти вирішили позмагатися між собою у вмінні створювати якісні афіші. Тема батлу, не повірите, … УжНУ! ☺
Юні рекламісти (кожен по-своєму) вирішили привернути увагу до рідного вишу й заодно апробувати свої підходи до створення афіш, передусім на рівні тексту. Їх цікавить зворотний зв’язок, тому довірили вам, читачі сайту, вирішувати, яка з них варта уваги, отже, й перемоги. Проголосуйте за ту афішу, яка вам більше до вподоби – підтримайте ініціативу наших талановитих рекламістів!
На кожен афішний батл у вас тільки 48 годин. Перші два вже завершилися. Їхні результати – за відповідними посиланнями: № 1, № 2, № 3. Триває четвертий…
[totalpoll id=”15571″ fragment=”results”]
Коментування закрите.