Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Досвід вивчення психічного здоров’я молоді під час війни на міжнародній конференції CIES-2024 представила кафедра психології УжНУ

Учасники форуму обговорили важливі аспекти сучасної освіти, зокрема її філософські та психологічні основи, новітні технології та методології у педагогічних та психологічних дослідженнях, освітній менеджмент в Україні та Європі тощо

0 7

Досвід вивчення психічного здоров’я молоді під час війни на міжнародній конференції CIES-2024 представила кафедра психології УжНУ

10–13 листопада відбулася XIІ Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми освіти і науки» (CIES-2024), присвячена Міжнародному дню науки. Форум організовано з ініціативи науково-дослідного інституту KRPOCH (Kharkiv Regional Public Organisation «Culture of Health») з участю партнерських організацій. Співорганізаторами стали також Ужгородський національний університет, зокрема кафедра психології факультету суспільних наук., Психосоматичний інститут (IPS) у Варшаві, Information Quality Argentina (ArgIQ), а також National Democratic Institute.

Мета конференції – дослідження актуальних теоретичних і методологічних проблем в освітньому процесі й розробка практичних рекомендацій щодо упровадження новітніх освітніх підходів у роботу педагогів, викладачів, науковців . У заході взяло участь понад 100 представників різних країн, серед яких – Україна, Польща, Аргентина, США та інші.

Однією з головних тем конференції стало питання психічного здоров’я молоді в умовах війни. Доповідь про вплив війни на психічне здоров’я студентської молоді представила завідувачка кафедри психології УжНУ професорка Уляна Михайлишин. Співдоповідали з нею доцент кафедри психології УжНУ Анатолій Стаднік та голова правління KRPOCH Юрій Мельник, який також поділився власними дослідженнями впливу стресових факторів на психоемоційний стан студентської молоді.

Учасники конференції обговорили низку важливих аспектів сучасної освіти, зокрема її філософські та психологічні основи, новітні технології та методології у педагогічних та психологічних дослідженнях, соціально-психологічні проблеми організації і управління якістю освіти, освітній менеджмент в Україні та Європі, передові інструменти навчання та їх стандартизація.

Матеріали за результатами конференції будуть опубліковані в міжнародному науковому журналі International Journal of Science Annals, що індексується у понад 40 наукометричних базах даних, – Crossref, Google Scholar, DOAJ, ResearchGate та інших. Тож доступ до результатів досліджень матиме широке коло науковців і практиків.

Завдяки конференції зроблено важливі висновки щодо потреби дальшої інтеграції наукових досліджень у практику освіти, а також підготовки нових методичних рекомендацій для підтримки психічного здоров’я учнівської та студентської молоді в умовах сучасних викликів. Також було підкреслено важливість міжнародної співпраці для вирішення глобальних проблем у сфері освіти, науки та психосоціального благополуччя молоді.

CIES-2024 стала важливою подією для міжнародного наукового співтовариства, сприяючи розвитку нових підходів в освіті та науці, а також стимулюючи дальше дослідження актуальних соціальних і психологічних проблем.

За інформацією кафедри психології
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.