Проректор з науково-педагогічної роботи Ігор Король провів для гостей першу «пару»: розповів про кожен із підрозділів УжНУ, можливості для саморозвитку, практики, особливості студентського дозвілля.
Важливо, що діти ставили питання, адже, як зауважив Ігор Король, це означає зацікавленість в темі. Дізнатися школярі хотіли про значення філософії як науки і предмету, стан гуртожитків й укриттів, про оплату за навчання, необхідний середній бал ЗНО (НМТ) для вступу тощо.
Відтак провели екскурсію в археологічному музеї та музеї історії університету, завітали й у бібліотеку.
Як розповідають засновниці школи Юлія Чернюх та Ірина Кушнір, ініціювали такі поїздки до різних університетів, аби діти мали можливість побачити виші, поспілкуватися з викладачами й студентами, оцінити «наживо» навчальний заклад, аби згодом простіше робити вибір при вступі.