Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Студентський бізнес-клуб факультету туризму та МК влаштував квест для школярів

Спонсорами дійства стали кондитерський дім «Valentin & Valentina Shtefanyo», танцювальний клуб «РОДЕМ», ресторан «TEMPO»

0 747
Студентський бізнес-клуб факультету туризму та МК влаштував квест для школярів

Студентський бізнес-клуб факультету туризму та МК влаштував квест для школярів

22 квітня відбувся туристичний квест англійською мовою серед шкіл Ужгорода від студентського бізнес-клубу факультету туризму та міжнародних комунікацій УжНУ.

Студентський бізнес-клуб факультету туризму та МК влаштував квест для школярів
Ідея заходу виникла в рамках підтримки Року вивчення англійської мови в Україні. Тематика передбачала ознайомлення з цікавими фактами різних країн світу, які частково представлені в Ужгороді: Англії, Франції, Угорщини, Словаччини, США.

Серед п’яти представлених команд перемогу здобули учні ЗОШ № 5 – були найшвидшими. Буквально за кілька секунд, тобто другою, прийшла команда гімназії. Символічно третьою пробігла квест ЗОШ №3.

Після заходу всі учасники отримали чудові призи за участь. Закінчився день іграми «Крокодил» і «Твістер», під час яких всі змогли ближче познайомитися, обмінятися телефонами, насолодитися приємним спілкуванням. Учасники квесту поділилися своїми враженнями.
Студентський бізнес-клуб факультету туризму та МК влаштував квест для школярівНастя Чернецька (ЗОШ №1): «Дуже сподобався квест! Ми бігали, займалися спортом. Було цікаво думати над завданнями. Якщо буде ще раз така можливість, обов’язково візьмемо участь!».

Юлія Вейкан (ЗОШ №5): «Як тільки нам сказали про квест, ми відразу погодилися – ні крапельки не шкодуємо! На квесті ми об’єднали всі наші зусилля – стали справжньою командою! Це було круто!».

Організатори заходу задоволені тим, наскільки школярі були активні, кмітливі, швидкі.

Спонсорами дійства стали кондитерський дім «Valentin & Valentina Shtefanyo», танцювальний клуб «РОДЕМ», ресторан «TEMPO», за що їм велика вдячність!

За інформацією студентського бізнес-клубу факультету туризму та МК,
фото СБК УжНУ

Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.