Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Студенти менеджери та маркетологи УжНУ читали лекції колегам про сучасні технології менеджменту

Завершальним етапом відзначення «Тижня менеджменту» став запуск спілного проекту маркетингової компанії «MyProfi» й кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту «Навігатор» для залучення студентів в маркетинговий простір

0 185
Днями студенти 1–4 курсів спеціальностей «Менеджмент» і «Маркетинг» підготували та провели кожен власну лекцію в рамках теми «Сучасні технології менеджменту в Україні».

Студенти менеджери та маркетологи УжНУ читали лекції колегам про сучасні технології менеджментуСтудентка ІІ курсу спеціальності «Маркетинг» Марія Шевчик розповіла про новітні технології в управлінні підприємствами, які є каталізаторами зростання фірми. Другокурсниця спеціальності «Менеджмент» Валентина Попик зосередила свою доповідь на одному з найбільш ефективних інновацій в управлінській діяльності – реінжиніринг бізнес-процесів. Студент ІІІ курсу спеціальності «Менеджмент» Володимир Денисов обрав темою доповіді «Систему ERP» – планування ресурсів підприємства. У виступі він наголосив, що комплексне планування ресурсів підприємства ERP покращує якість прийняття рішень, продуктивність і прибутковість, а також дозволяє ефективно планувати комерційну та виробничу діяльність підприємства. Не менш захопливим був виступ четвертокурсниці спеціальності «Менеджмент» Крістіни Лесюк на тему «Необхідність інновацій для розвитку бізнесу в Україні».

Студенти менеджери та маркетологи УжНУ читали лекції колегам про сучасні технології менеджментуУ ході доповідей відбулася жвава дискусія зі «студентами-викладачами». Спробувати себе в ролі лектора виявилося нелегким завданням для студентів, хвилювання і острах виступу перед «студентами-викладачами» переповнювали всіх. Однак лектори впоралися із завданням.

Особливої уваги заслуговує представлене наприкінці відео третьокурсників-маркетологів «Наші викладачі». Креативне бачення студентами наставників з  кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту оцінили всі присутні. Було надзвичайно весело, деякі викладачі навіть плакали зі сміху!!! Акторські здібності студента Станіслава Русина – вище від усяких похвал…Мініатюра-пародія зробила свято незабутнім як для викладачів, так і для студентів.

Студенти менеджери та маркетологи УжНУ читали лекції колегам про сучасні технології менеджментуЗавідувач кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту доц. О. Дюгованець подякувала студентам, які взяли участь у святкуванні, найактивнішим вручила грамоти. Особлива подяка від колективу кафедри студентам-маркетологам за підготовку креативного відео.

Завершальним етапом святкування став запуск проекту «Навігатор» – це партнерський проект маркетингової компанії «MyProfi» та кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту задля залучення студентів в маркетинговий простір. Керівник проекту – Олександр Загоруйко поділився із студентами планами практичної роботи в межах проекту й наголосив на бажанні плідно працювати для досягнення поставленої мети.

Студенти менеджери та маркетологи УжНУ читали лекції колегам про сучасні технології менеджментуУ рамках проекту планується надавати практичні знання із застосування маркетингу з урахування особистого досвіду і практичної діяльності; надавати можливість студентам проявити свої сили та навички в маркетинговій діяльності через залучення їх розумових і творчих здібностей; відбирати найактивніших та креативних для дальшої можливості працевлаштування в маркетинговій компанії «MyProfi».

Студенти захоплено слухали доповідача, активно брали участь в обговоренні майбутнього проекту. Наприкінці навчального тренінгу дістали й «домашнє» завдання. Наступна зустріч – 20 березня.

За інформацією факультету історії та МВ
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.