Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Готельєри-ресторатори факультету туризму та МК вивчають іноземну креативно

На занятті з англійської мови другокурсники під керівництвом старшої викладачки Вікторії Данилюк презентували розроблені проекти власних закладів харчування

0 150

Готельєри-ресторатори факультету туризму та МК вивчають іноземну креативноГотельєри-ресторатори факультету туризму та МК вивчають іноземну креативно

Вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням – крок важливий і потребує значних зусиль. Сучасні методичні принципи забезпечуються в навчальному процесі створенням відповідних умов для чуттєвого сприйняття оточення й унаочнення. Відтак побудова процесу вивчення іноземної мови повинна відбуватися як модель реальної комунікації.

На факультеті туризму та МК під час заняття з англійської мови студенти ІІ курсу спеціальності «Готельно-ресторанна справа» під керівництвом старшої викладачки Вікторії Данилюк презентували розроблені проекти власних закладів харчування.

Англійською мовою вони представили страви відповідно до цільової пропозиції та власноруч розробленого меню. При цьому були враховані й описані розміщення, декорування, гостинність персоналу й атмосфера. Майбутні ресторатори описали способи приготування різних страв та пригостили присутніх смачними власноруч приготованими наїдками української, японської та європейської кухонь. Заняття відвідали студенти з паралельних груп та науково-педагогічний склад кафедри міжнародних комунікацій.

Готельєри-ресторатори факультету туризму та МК вивчають іноземну креативноОтож важливо зауважити, що навчальний процес викладання іноземної мови за професійним спрямуванням вказує на вдале поєднання теоретичного та практичного елементів. Присутні не лише поласували смаколиками, а й здобули позитивний досвід та навички комунікації, які відображають відгуки студентів.

Валерія Жупанин: «Що ж, можу впевнено сказати, що мене такий формат неабияк зацікавив, адже нам дали змогу показати не тільки свої знання з англійської мови, а й креативний підхід до подачі інформації. Так, спершу я вагалася щодо тематики закладу, але все ж таки зупинилась на суші-барі. Гадаю, це було моїм найкращим рішенням. Я не проти і надалі готувати щось подібне, адже теорія важлива, але завдяки практиці, інформація засвоюється набагато легше і краще».
Готельєри-ресторатори факультету туризму та МК вивчають іноземну креативно
Євген Мазюкевич: «Презентуючи наші заклади харчування, ми дістали нагоду відкрито висловити свої думки щодо ідей створення, облаштування, декору, а також реклами та розвитку. При цьому ми відчули переваги роботи у команді, що є невід’ємною складовою в сфері ресторанного бізнесу».

За інформацією факультету туризму та МК
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.