Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

В УжНУ стартувала виставка-конкурс «StartUp Village 2017»

Після коротких презентацій своїх проектів стартаперами та виступів спонсорів присутні почули лекції відомих спеціалістів

0 536
В УжНУ стартувала виставка-конкурс «StartUp Village 2017»
В УжНУ стартувала виставка-конкурс «StartUp Village 2017»
26 квітня в Ужгородському університеті стартувала конференція «StartUp Village 2017». На дводенну виставку-конкурс зібралися студенти, молоді стартапери та досвідчені спікери.

Стартувала робота з перегляду проморолика заходу від студента факультету інформаційних технологій Ореста Царя.

В УжНУ стартувала виставка-конкурс «StartUp Village 2017»

Ігор Повхан

Відкрив зустріч декан цього підрозділу УжНУ Ігор Повхан. Привітавши присутніх, він побажав своїм студентам та молодим стартаперам уважності протягом лекцій та майстер-класів, адже почуте тут обов’язково знадобиться в майбутньому.

Відтак на сцену по черзі виходили учасники конкурсу стартапів – студенти факультету інформаційних технологій. Цього року на конференції представлено п’ять команд, чиї інноваційні ідеї змагатимуться за першість упродовж двох днів.

Як пізніше розповіла Медіацентру, котрий є одним із інформаційних партнерів заходу, викладач кафедри програмного забезпечення систем УжНУ Мирослава Дробнич, студенти могли протягом півтора місяця реєструвати свої проекти. «Вони повинні звикнути до правила: цілий рік готувати проект, а реєстраційна пора – півтора місяця до презентації. Минулого року мали таку саму кількість проектів – тримаємося стабільності ☺. Проекти різнопланові, є дуже достойні кандидати. Оцінювати їх будуть відкритим голосуванням – другого дня почуємо виступи журі та спонсорів. Останні профінансують кращий проект для його реалізації».

В УжНУ стартувала виставка-конкурс «StartUp Village 2017»

Студенти-учасники команд презентують свої проекти

В УжНУ стартувала виставка-конкурс «StartUp Village 2017»

Тетяна Бутурлакіна

Після коротких презентацій своїх проектів стартаперами та виступів спонсорів присутні мали змогу прослухати лекції відомих спеціалістів. Першим спікером конференції стала директорка Центру кар’єри УжНУ Тетяна Бутурлакіна. Її виступ мав назву «Досвід молоді: startup, мотивація та фокус 30-30-30».

Пані Тетяна розповідала про те, в чому полягає секрет успіху ідеї, як у роботі поєднуються поняття мотивації та дисципліни та як слід мислити про перспективи власної справи. Йшлося також про речі, які стартапери часто не передбачають на початку своєї роботи. Це такі перешкоди, як терміни, стрес, нестабільність, фаворитизм, брак відпусток. Говорили й про те, чому люди залишаються в компанії. Головним поясненням цього, як з’ясували присутні, є далеко не фінансова складова.

В УжНУ стартувала виставка-конкурс «StartUp Village 2017»

Домінік Левицький

Другим спікером першого дня став Домінік Левицький, відомий розробкою сучасного логотипу Ужгорода. Тема його спічу – «Чого вам варто очікувати, якщо вирішите створити бренд міста». Домінік розповів, як виникла ідея логотипу «Ужгород говорить багатьма мовами», як тривала розробка та чого вдалося досягти. До слова, результатами роботи задоволений не повністю, й ідеться не про сам продукт, а про те, як його сприйняла влада й громадськість.

Отже, що ж чекає на «зелених» ініціаторів, що зважилися піти на такий проект? Сюрпризи (не завжди приємні), фейли, нові друзі, критика, власний хейтер (коментатор, що ніколи не забуває про вас і завжди знайде час забруднити відгуки тотальною критикою, не завжди в адекватній формі), витрачений час, даремне очікування слави☺, крихітна підтримка влади, безкоштовна робота та врешті народна творчість (після створення бренду міста студією Домініка Левицького ужгородці активно взялися за розробку власних логотипів). Після виступу присутні могли поставити питання спікеру, за найкраще з яких той подарував стильну футболку з логотипом міста.

В УжНУ стартувала виставка-конкурс «StartUp Village 2017»

Павло Данилюк

Третій спікер – Павло Данилюк – розповів про «Іншу сторону дизайну». Ішлося про те, що ця річ не лише творча, а й практична. Дизайнеру потрібно зрозуміти, що таке дизайн, який він має вплив на споживача продукту, втямити, що будувати і як це зробити. Отже, дизайн – не тільки візуальна складова.

В УжНУ стартувала виставка-конкурс «StartUp Village 2017»

Мирослава Дробнич

Після насичених теорією виступів спікерів присутні долучилися до майстер-класу «Створення моделей для 3D-принтерів» від Мирослави Дробнич. Вона розповіла про перші невдачі в створенні продуктів за допомогою 3D-принтера, пояснила причини цього та на очах у присутніх розробила в спеціалізованій програмі 3D Max підставку для смартфона. Пізніше модель було роздруковано.

У фойє навчального корпусу, де відбувалася конференція, тим часом 3D-принтер друкував інші фігури, за чим присутні могли поспостерігати під час кава-брейку. Як розповіла Медіацентру Мирослава Дробнич, цей захід створений з метою, так би мовити, спровокувати наших студентів до роботи. «StartUp Village» проводиться вже вдруге, але на цьому спинятися наміру не мають, тож на 2019 рік планують 5-річчя проекту. «Я дуже люблю такі заходи, бо вони спонукають мислити. Коли за два дні людина дістає купу різноманітної інформації, їй хочеться створювати щось нове, вона заряджається енергетикою».

В УжНУ стартувала виставка-конкурс «StartUp Village 2017»

3D-принтер

Більшість спікерів, як наголосила пані Мирослава, – випускники нашого університету. Деякі приїдуть з Києва, буде прямий ефір з Пуерто-Рико – там теж наш викладач, що стажується. Спікерів добирала сама, адже дуже хотіла пристойних виступів. Наступного року всі мають знати, що це класний захід, тут чудові спікери, майстер-класи й стартапи.

Після невеликої перерви в конференц-залі дійство продовжилося. З лекціями виступили Юліана Швець, Валтер Волфсбергер, Артем Білак. Майстер-класи для присутніх провели Олег Рак та представники «Guru IT School». Перший день завершили анонсуванням заходів наступного дня, що обіцяє бути не менш насиченим і цікавим.


Антоніна Чундак
Відео – Ужінформу
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.