Журналісти, рекламники і піарники знайомилися з роботою Суспільного радіо й телебачення
Студенти екскурсували разом із викладачкою Наталією Толочко та магістрантом Даніілом Самсоновим, який організував та провів цей захід у межах своєї педагогічної практики. До того ж, він працює ведучим, режисером програми «Ранок з UA: Закарпаття».
Розпочали оглядини із музею філії, де студенти мали змогу доторкнутися до історії закарпатського телебачення та радіо. Побачити майбутнім медійникам вдалося магнітні плівки, важкі телекамери, перші телезаставки, мікрофони, диктофони тощо. Здавалося, за кілька хвилин перебування тут всі забудуть який зараз рік, адже під час споглядання експонатів присутні подумки перенеслися на пів століття назад.
Відтак повернутися до сучасності допоміг знімальний павільйон, на якому наразі виходять в ефір програми телеканалу. Зокрема, «Ранок з UA: Закарпаття», «Тема дня», «Новини» та інші. У «великій студії», як називають її телевізійники, Данііл розповів про специфіку проведення прямих ефірів. Завітали студенти також і до ньюзруму, де журналісти створюють інформаційні сюжети.
Оскільки екскурсія тривала в межах дисципліни, котра стосується радіомовлення, не обійшлося й без візиту на радіо «Тиса FM», де щодня лунає сучасна музика та різноманітні радіопрограми. Майбутнім медійникам вдалося поспілкуватися з працівниками радіостанції, поставити запитання щодо труднощів їхньої роботи, побачити програмне забезпечення та дізнатися про казусні ситуації, які траплялися у прямому ефірі.
Своїми враженнями від екскурсії поділилася другокурсниця-журналістка Яна Бурдун: «Найбільше мені сподобалася розповідь про становлення та розвиток телеканалу, те, що змогла побачити на власні очі експонати різних років роботи радіо й телебачення. Цікаво було поспілкуватися з ведучими програм та керівником творчої групи «Радіо» на Суспільному Антоном Микуланинцем.
Я вважаю, що такі заходи для студентів мають бути обов’язковими, адже ми наживо спостерігаємо за процесом роботи журналістів і отримуємо досвід та море позитивних емоцій».
За легендою, якщо кинути монетку у місці, куди ти хочеш повернутися, то це обов’язково станеться. А от у медійників є своя традиція – зробити світлину на потенційному місці роботи.