Студенти-рекламісти долучилися до комунікаційного експерименту зі школярами
Бар'єр у спілкуванні зник завдяки цікавій і доступній подачі матеріалу про психотипи
Леся Поліха зауважує: «Не вперше спостерігаю такого роду комунікаційні взаємини молоді і вкотре переконуюся, якими цінними є передача досвіду та обмін інформацією у молодіжному середовищі. Другокурсники за два роки навчання здобули вже певні знання, і цікавим є те, як вони відразу можуть ними поділитися. Для фахівця у сфері зв’язків із громадськістю цей практичний досвід спілкування є неоціненним, адже заснований на пережитому. Те, що вивчали в аудиторії, апробували спочатку на собі й переконалися на практиці».
Під час заходу студенти запропонували школярам зіграти в психологічну гру, щоб визначити рівень комунікації із сусідом по парті. Згодом вирішували тести, у яких можна було визначити психологічний тип (візуал, аудіал, кінестетик та дигітал). Цікаво, що багато учнів після тестів виявилися дигіталами. З великим захопленням школярі спостерігали за рекламними роликами, які їм підготували студенти, враховуючи особливості кожного психотипу.
Комунікувати молоді в такому форматі було подеколи важко, але цікаво, адже це хвилююча пригода як для рекламників, так і для самих школярів. Бар’єр у спілкуванні зник завдяки цікавій та доступній подачі матеріалу про психотипи. Завершився захід приємними подарунками-смаколиками з передбаченням, які підготували студенти для школярів.
Ганна Ребрей: «Такі зустрічі мають дуже позитивний вплив на учнів. З вуст студентів почута інформація сприймається зовсім по-іншому, ніж від вчителів, швидше і легше налагоджується міжособистісний контакт. Учні мають змогу побачити в перспективі відповідальність за свій профорієнтаційний вибір і приміряти на себе нову роль – майбутнього студента».