Свій виступ Леся Ярославівна розпочала з правила, яким керується у процесі своєї роботи: «Не так важливо “що?”, важливо “чому?”» – і продовжила психологічним тестом.
Запропонувала присутнім сказати, що вони бачать на екрані. Посередині білого фону було зображено чорне коло. Саме його, а не білий фон, і помітила більша частина аудиторії. Такий результат пояснюється тим, що людина переважно помічає чорне, не зауважуючи великого поля білого, тобто можливостей, а ще – що білий колір переважно сприймається як фон, щось звичне і непомітне.
Після короткого екскурсу в теорії походження кольору Леся Поліха зосередила увагу на тому, як людина сприймає колір: «За фізіологічними властивостями ми сприймаємо на 100 % тільки жовтий. Також найкраще сприймається синій на білому (небо), чорний на жовтому, які теж дуже привертають увагу».
Дизайнерка вважає, що ідеальні варіанти поєднання кольорів є в природі. Утім сучасні технології пропонують чимало варіантів для перевірки, якщо людина сумнівається у поєднанні кольорів. До прикладу, можна скористатися сервісом Color Scheme.
Колір, безумовно, впливає на мозок. Хоч ми сприймаємо його переважно емоційно, лише 20 % із нас – раціонально, – зауважила Леся Поліха. Колір, який людина обирає щодня чи з певною періодичністю – це відображення емоційного стану. Вважається, що темно-синій – пасивний колір, жовтий – активний, червоний спонукає до думання, блакитний – заспокоює…
У рекламі фірмові кольори формуються відповідно до логотипу, бренду. У логотипах найбільше поширений синій. Сучасна тенденція у рекламі – це приглушені тони. Не варто поєднувати у рекламі занадто багато кольорів, адже досвід показує, що 50% брендів – одноколірні. Аби щось виділити, можна контрастувати з сірим, іноді це хороший варіант фону. У поєднанні з текстом важливо те, про що пишете. Від цього залежатиме колірне зображення, – каже Леся Поліха.
Наостанок дизайнерка поділилася улюбленим висловом: «Колір – це філософія. Це не догма, яку не можна порушувати. Тут можна проявляти творчість».
На ту ж тему попередньо Леся Поліха спілкувалася з ведучими «Ранку на Тисі».
відео “Тиса-1”