Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Доцентка кафедри журналістики стала гостею блог-кав’ярні і розповіла про колір у рекламі

Кандидатка мистецтвознавства Леся Поліха в межах проекту «Голос жінки має силу» завітала до Ужгородськогоу прес-клубу

0 222
Леся Поліха
Леся Поліха
Чергова зустріч у форматі блог-кав’ярні, що відбулася днями в Ужгородському прес-клубі в межах проекту «Голос жінки має силу», була присвячена симбіозу психологічних та фізичних чинників кольору в рекламі. Про те, як створити настрій тексту чи фото за допомогою кольору і як це впливає на наше сприйняття, розповіла доцентка кафедри журналістики УжНУ, дизайнерка з багаторічним стажем Леся Поліха.

Свій виступ Леся Ярославівна розпочала з правила, яким керується у процесі своєї роботи: «Не так важливо “що?”, важливо “чому?”» – і продовжила психологічним тестом.

Запропонувала присутнім сказати, що вони бачать на екрані. Посередині білого фону було зображено чорне коло. Саме його, а не білий фон, і помітила більша частина аудиторії. Такий результат пояснюється тим, що людина переважно помічає чорне, не зауважуючи великого поля білого, тобто можливостей, а ще – що білий колір переважно сприймається як фон, щось звичне і непомітне.

Після короткого екскурсу в теорії походження кольору Леся Поліха зосередила увагу на тому, як людина сприймає колір: «За фізіологічними властивостями ми сприймаємо на 100 % тільки жовтий. Також найкраще сприймається синій на білому (небо), чорний на жовтому, які теж дуже привертають увагу».

Дизайнерка вважає, що ідеальні варіанти поєднання кольорів є в природі. Утім сучасні технології пропонують чимало варіантів для перевірки, якщо людина сумнівається у поєднанні кольорів. До прикладу, можна скористатися сервісом Color Scheme.

Доцентка кафедри журналістики стала гостею блог-кав’ярні і розповіла про колір у рекламіКолір, безумовно, впливає на мозок. Хоч ми сприймаємо його переважно емоційно, лише 20 % із нас – раціонально, – зауважила Леся Поліха. Колір, який людина обирає щодня чи з певною періодичністю – це відображення емоційного стану. Вважається, що темно-синій – пасивний колір, жовтий – активний, червоний спонукає до думання, блакитний – заспокоює…

У рекламі фірмові кольори формуються відповідно до логотипу, бренду. У логотипах найбільше поширений синій. Сучасна тенденція у рекламі – це приглушені тони. Не варто поєднувати у рекламі занадто багато кольорів, адже досвід показує, що 50% брендів – одноколірні. Аби щось виділити, можна контрастувати з сірим, іноді це хороший варіант фону. У поєднанні з текстом важливо те, про що пишете. Від цього залежатиме колірне зображення, – каже Леся Поліха.

Наостанок дизайнерка поділилася улюбленим висловом: «Колір – це філософія. Це не догма, яку не можна порушувати. Тут можна проявляти творчість».

На ту ж тему попередньо Леся Поліха спілкувалася з ведучими «Ранку на Тисі».

Наталія Толочко,
відео “Тиса-1”
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.