Кафедра психології налагоджує співпрацю з організаціями сфери реабілітації осіб з інвалідністю
Питання конструктивної взаємодії завкафедри Уляна Михайлишин обговорила з головою правління ГО «Центр надання соціальних та реабілітаційних послуг «Дорога життя» Олегом Кириленком
Завідувачка кафедри психології УжНУ, професорка Уляна Михайлишин і директор КРУ «Обласний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю», голова правління ГО «Центр надання соціальних та реабілітаційних послуг «Дорога життя» Олег Кириленко обговорили важливі питання співпраці. Зокрема, йшлося про практику студентів кафедри психології ФСН УжНУ на базі центру «Дорога життя» та обласного центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю; спільні заходи, адже до змісту послуг із комплексної реабілітації дітей з інвалідністю входять психолого-педагогічна реабілітація, психологічний супровід дитини та сім’ї, навчання альтернативних методів комунікації.
Очільник Центру ознайомив із особливостями функціонування закладу та його структурою (послуги в Ужгороді надають два відділення КРУ «ОЦКР для осіб з інвалідністю»: відділення раннього втручання і відділення медичної реабілітації); специфікою роботи та змістом послуг. Олег Кириленко розповів про мережу відділень комплексної реабілітації Центру в Закарпатській області: Великоберезнянське, Дубівське, Іршавське, Міжгірське, Рахівське, Свалявське, Тячівське, Виноградівське, на базах яких студенти можуть проходити психологічну практику з наступним працевлаштуванням.
Кафедра психології УжНУ щиро дякує за обмін досвідом і змістовні розповіді про тонкощі роботи фахівців центру «Дорога життя», теплий прийом і приємну атмосферу керівнику центру Олегу Кириленку! Також висловлює надію на дальшу співпрацю й сподівається, що вона буде тривалою, а тандем фундаментальної науки і практики незабаром принесе обом сторонам реальні ресурсні переваги й додаткові реальні важелі досягнення поставлених цілей. Впевнені, що спільними зусиллями можна запропонувати нові шляхи розв’язання нагальних соціально-психологічних проблем і забезпечити підготовку висококваліфікованих кадрів.