Магістранти УжНУ обговорили роль математичних знань у фінансовій сфері
Зустріч із заступником керівника відділення Ощадбанку в місті Мукачеві стала одним із чергових заходів на факультеті математики та цифрових технологій, під час яких молодь спілкується з потенційними роботодавцями
Зустрічі студентів із потенційними роботодавцями є традиційними заходами на факультеті математики та цифрових технологій.
Організатором цього заходу виступила доцентка кафедри алгебри та диференціальних рівнянь Яна Варга: «Найчастіше такі зустрічі відбуваються з участю представників ІТ-сфери, бізнесу і державних структур. Цього разу ми прагнули ознайомити магістрантів із можливостями, які відкриває перед ними банківська сфера. А хто може розповісти про це ліпше за банкіра, а тим більше – заступника керівника відділення Ощадбанку? Фахова інформація з перших уст викликала в студентів великий інтерес, що підтверджує їхня активна реакція і значна кількість запитань. Можливо, дехто після цієї зустрічі вирішить пов’язати своє професійне майбутнє саме з банківським сектором чи фінансами. Безперечно, такі зустрічі будуть і надалі – як у дистанційному, так і в очному форматі. Ми прагнемо охопити якомога більше сфер діяльності, у яких наші випускники-математики зможуть успішно реалізувати свої знання і навички».
Основним акцентом заходу стало обговорення ролі математичних знань для успішної кар’єри в банківських та інших фінансових установах.
Заступник керівника відділення Ощадбанку Роман Фегер, випускник факультету математики та цифрових технологій, поділився досвідом роботи, наголосивши, що пошук себе – це природний процес: «Університет дає базові знання, які допомагають знайти свій шлях. Але важливо не боятися пробувати нове, розвиватися, вчитися. За великого бажання – вдасться досягти багато чого. Було цікаво поспілкуватися з молоддю, дізнатися, які перспективи вона бачить для себе. Також хотілося донести, що диплом про вищу освіту – це не просто «корочка», а певні знання і досвід, що навчають розв’язувати різні завдання й проблеми. У житті часто доводиться шукати рішення нестандартних ситуацій, і саме вища освіта змінює структуру мислення. Освіта і кар’єра – це питання вибору й пріоритетів. Нині багато молодих людей стикаються зі спокусою одразу піти працювати у сфери, де можна швидко заробити, наприклад, офіціантом або водієм. Часто це приносить навіть більше грошей, ніж початкова робота за фахом. Однак важливо розуміти, що освіта й професійний розвиток у довгостроковій перспективі відкривають ширші можливості, забезпечують фінансову стабільність і кращі умови праці. Так, спочатку може бути важко, але, ставши фахівцем у своїй галузі, людина з часом отримує гідну оплату й престижну роботу. Головне – вірити у власні сили, бути терплячим і прагнути більшого».
Роман Миронович підкреслив, що саме його математична освіта стала міцним фундаментом для професійного зростання. Багато фінансових інструментів і технологій базуються на математичних моделях та алгоритмах, і саме вміння працювати з ними відкриває широкі кар’єрні можливості для молодих фахівців.
Учасниця зустрічі Марина Чіка, першокурсниця магістратури, наголосила, що зауважила для себе багато нового і корисного: «Як студентка спеціальності «Математика», я знаю, що знання відкривають різні дороги. Та одна річ – знати в теорії про можливі сфери застосування набутих навичок за період навчання, і зовсім інша – почути конкретний приклад від фахівця своєї справи.
Було цікаво дізнатися про професійний шлях Романа Мироновича. Для мене це й приклад того, де я, як фахівчиня, можу реалізуватися, і натхнення продовжувати пошук свого місця в кар’єрі. З нового дізналася більше про банківську сферу. Пан Роман захопливо розповів про специфіку роботи, можливі перспективи кар’єрного розвитку й цікаві ситуації з власного досвіду».
Учасники заходу почули корисні поради й змогли поставити запитання й дістати на них відповіді від фахівця-практика. Дякуємо Роману Мироновичу за цікаву й змістовну зустріч, яка надихнула майбутніх спеціалістів на дальший професійний розвиток! Такі події на старті нового навчального семестру – додаткова мотивація на здобуття знань.