Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

На факультеті історії та МВ студентів учили перетворювати ідею в реальний бізнес

Результатом двогодинного воркшопу стали ефективна навчальна та практична робота, жваві дискусії, бажання висловити власну позицію та почути думку іншого

0 137

 

О. Дюгованець
О. Дюгованець
Днями на факультеті історії та міжнародних відносин в рамках «Тижня менеджменту в УжНУ» відбувся воркшоп «Від ідеї до реального бізнесу». Влаштував захід професорсько-викладацький склад кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту.

Зі вступним словом до присутніх звернулася завідувачка згаданої кафедри доц. О. Дюгованець, яка передусім озвучила головну мету воркшопу – зрозуміти й окреслити головні кроки до створення, успішного розвитку й забезпечення дальшого функціонування стартапів.

Навчальний захід відбувався в чотири етапи:

  • Обираємо… (ідея, місія, стартапи, джерела фінансування)
  • Плануємо… (бізнес-планування)
  • Починаємо… (реєстрація ти система оподаткування)
  • Відповідаємо… (соціальна відповідальність бізнесу)

На факультеті історії та МВ студентів учили перетворювати ідею в реальний бізнес

О. Курей
О. Курей

Корисні методи та поради щодо створення і формування нових ідей, визначення місії майбутньої компанії, а також про проблеми пошуку стартового капіталу розповіла доц. О. Дюгованець. Спікерка поділилася кількома креативними методиками, які допоможуть у пошуку нових ідей, а також коротенько окреслила, з чого потрібно розпочати власну справу, де шукати гроші на свою ідею, які кроки мають бути першочерговими.

У другій часині навчального тренінгу «Плануємо…» доц. В. Бондаренко висвітила питання ефективного бізнес-планування: виокремила основні види бізнес-планів, «фішки» та важливість кожного з розділів, надала цінні практичні поради.

В. Зеліч
В. Зеліч

У третій частині заходу «Починаємо…» доц. О. Курей розповіла про організаційно-правову форму, що є найбільш прийнятною для певного виду діяльності, які варіанти оподаткування обрати та як провести державну реєстрацію бізнесу в сучасних умовах.

У завершальній частині «Відповідаємо…» доц. В. Зеліч наголосила на важливості врахуванні чинників, які стосуються соціальної відповідальності, етики ведення бізнесу та корпоративної культури при створення власної справи. Спікерка розповіла про ділові практики з управління персоналом з урахуванням внутрішньої та в межах зовнішньої корпоративної соціальної відповідальності.

О. Вагнер
О. Вагнер

Добре поєднання теоретичного навчання з практичним досвідом продемонстрував запрошений гість – О. Вагнер, засновник компанії «Енергозбереження України». Олександр Олександрович розповів про власну історію успіху, наголосив на потребі постійного самонавчання, вдосконалення та наполегливості в роботі, якщо є бажання пройти весь шлях – від ідеї до реалізації успішного бізнесу.

Наприкінці всі охочі ставили запитання спікерам.

Результатом двогодинного воркшопу стали ефективна навчальна та практична робота, жваві дискусії, бажання висловити власну позицію та почути думку іншого учасника.

Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.