Про мікроорганізми водних екосистем дізнавалися учні спецшколи-інтернату Ужгорода на тренінгу від науковців біологічного факультету
Захід ознайомив школярів з можливостями обрання майбутньої спеціальності біолога у сфері лабораторної діагностики
Невидимий всесвіт мікроорганізмів водних екосистем відкривали з учнями Ужгородської загальноосвітньої спеціалізованої школи-інтернату з поглибленим вивченням окремих предметів Закарпатської обласної ради. Захід має значний профорієнтаційний потенціал і знайомить школярів з можливостями обрання майбутньої спеціальності біолога у сфері лабораторної діагностики. Як оцінити санітарно-гігієнічний стан води, мікробіологічний стан водних екосистем, які показники мікробіоти води є індикаторними й багато інших питань розкривали під час тренінгу. Учні вперше відвідали мікробіологічну лабораторію й ознайомилися з основними принципами роботи з мікроорганізмами. Мали можливість побачити ріст колоній і бактеріальних культур, умови та прилади, які забезпечують їх ріст та розмноження.
Як наслідок:
- дізналися, що таке «посів», і власноруч його виконали;
- вивчили диференційно-діагностичні та селективні поживні середовища;
- ознайомилися з критеріями оцінки санітарного стану водопровідної води, поверхневих та стічних вод;
- дізналися про поняття колі-титр та колі-індекс, а також санітарно-показові мікроорганізми.
Упроваджуємо екологічну освіту через наукове пізнання світу!