Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Психологи-магістранти вдосконалювали професійні навички на переддипломній практиці

Завдання виконували у навчальних закладах усіх рівнів, у центрах психодіагностики, психологічної допомоги, психологічної реабілітації, психіатричних лікарнях, центрах зайнятості, профорієнтації, комерційних організаціях та в інших установах, де є психологічна служба, психологічна лабораторія або кабінет психолога

0 24
Днями на кафедрі психології відбулася конференція за підсумками переддипломної практики здобувачів 1-го року навчання другого (магістерського) ступеня вищої освіти заочної форми навчання.

Студенти успішно виконували завдання практики у навчальних закладах усіх рівнів, у центрах психологічної допомоги, у психодіагностичних центрах, центрах психологічної реабілітації, психіатричних лікарнях, центрах зайнятості, центрах профорієнтації, комерційних організаціях та в інших установах, де є психологічна служба, психологічна лабораторія або кабінет психолога.

Варто назвати також установи, які зацікавили наших магістрантів:

  • філія державної установи «Центр пробації» в Закарпатській області;
  •  комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр №1» Ужгородської
    міської ради;
  • головне управління національної поліції в Закарпатській області;
  • комунальне некомерційне підприємство «Обласна дитяча лікарня» Закарпатської обласної ради.

Психологи-магістранти вдосконалювали професійні навички на переддипломній практиціУспішно реалізовуючи мету та індивідуальні завдання практики, студенти вдосконалили професійні вміння та навички на основі ознайомлення з практичною діяльністю та науково-дослідницькою роботою психолога у відповідних установах та організаціях.

Під час практики виконували емпіричне дослідження, що передбачено планом магістерської роботи, зокрема підбирали адекватні до теми дипломної роботи методи та методики дослідження, робили репрезентативну вибірку для емпіричного дослідження, проводили математико-статистичний та якісний аналіз отриманих даних, а також психологічну інтерпретацію результатів дослідження.

До завдань практики входило й складання корекційно-розвивальної програми  відповідно до мети емпіричного дослідження, вікової норми і вибірки досліджуваних. Програма передбачала чітке формулювання цілей; визначення кола завдань, які конкретизують цілі роботи, форми роботи; підбір методик і технік корекційної роботи; визначення часу, необхідного для реалізації програми та тривалості кожного корекційного заняття; розробка програми і змісту корекційних занять.

Також одним із завдань переддипломної практики було ознайомлення з науково-дослідницькою роботою психолога у відповідних установах та організаціях. Студенти подали наукові статті, в яких були представлені теоретичні результати дипломних досліджень з дальшим опублікуванням їх у віснику «Соціально-політичні студії» факультету суспільних наук  Ужгородського університету.

Приємно відзначити, що науково-практична діяльність психологів на базах переддипломної практики викликала захоплення, зацікавила студентів-магістрів. Вони висловили позитивні враження від проходження практики, її організації та бажання займатися професійною діяльністю після закінчення навчання в магістратурі.

Практика засвідчила, що результатом психологічної підготовки студентів-випускників є закріплення і вдосконалення одержаних теоретичних знань, формування у них професійних умінь та навичок для виконання майбутніх функціональних обов’язків, виховання потреби систематичного поновлювання своїх знань та творчого застосування їх у практичній діяльності.

За інформацією доцентки кафедри психології Оксани Шелевер
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.