Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Презентацію світових ТОП-сімок влаштували рекламісти й піарники УжНУ

Організатором конференції для студентів став крайовий соціолог і туризмознавець професор Федір Шандор

0 221
Днями марафон студентських конференцій та семінарів до Днів соціолога та соціального працівника продовжили рекламісти й піарники УжНУ. Так, третьокурсники спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю» влаштували конференцію на тему «Сучасні соціальні комунікації», під час якої розповідали про ТОП-7 речей світу, про які варто знати всім працівникам сфери.

Організатором заходу став експерт у галузі туризму Закарпаття, кандидат соціологічних наук, доктор філософських наук, професор Федір Шандор.

Презентацію світових ТОП-сімок влаштували рекламісти й піарники УжНУАнастасія Нечипорук розповідала про найкращі роботи, які склали «Топ 7 графічних реклам світу» за версією міжнародного фестивалю «Канські леви-2017»; переможцями в них стали Burger King, Opel, журнал «Newsweek», бразильська жіноча версія «Forbes», Gun by Gun та Kiwi.

Спікером теми «Топ 7 рекламних девізів» стала Тетяна Свердун, котра висвітлила найдієвіші й найкращі слоґани таких компаній, як Marlboro, Nike, Wonderbra, McDonalds, Apple, Coca-Cola. Завдяки вдало створеним девізам компанії підняли свої прибутки на мільйони доларів.

Про «Топ 7 катастроф» нагадала Ліана Панасюк, навівши у своїй доповіді факти страшних природних катастроф. Студентка підкреслила: природа відповідає на наші вчинки так, як ми цього заслуговуємо.

Наступною темою стали «Топ 7 телеканалів світу», про які розповіла Вікторія Бригідін. До них увійшли такі відомі телеканали, як BBC, CNN, Discovery, MTV, HBO, Disney, FOX. Усі телеканали Вікторія представила невеликими відеооглядами або ж за допомогою реклами.

Темою «Топ 7 глянцевих журналів» зацікавилася Катерина Кузьміна і поділилася своєю методикою визначення найкращих часописів на теренах України. Серед багатьох впливових журналів фаворитами Катерини стали Forbes, Vogue, Cosmopolitan, National Geographik.

Про тенденцію, що набирає обертів у світі, тобто про «Топ 7 блогів», розповіла Аліна Мошак. Студентка представила власну версію топу, до якого ввійшли: The Huffington Post, Mashable, TMZ, PerezHilton, блоги Ніка Дентона, Таві Гевінсон, TechCrunch. Аліна згадала й про щорічний міжнародний конкурс блогерів The BOBs. Не залишилися поза увагою й відомі українські блогери – Едуард Насиров, Spoon, Дар’я Шаповалова та інші.

Про сучасні соціальні комунікації в Мережі розповіла Дар’я Кісіль з темою «Топ 7 інтернет-видань», де згадала про відомі більшості Vogue, People, Vanity Fair, Us Weekly, InStyle. У студентів була змога простежити зміну дизайну цих видань, що для їх спеціалізацій є дуже важливим.

І, нарешті, останньою стала тема «Топ 7 радіостанцій», за яку взялася Анна Гомонай. Студентка виокремила Dublab, NTS Radio, Radar Radio, SomaFM, Newtown Radio, XRay FM, Berlin Community Radio. Анна зауважила, що на деяких із цих радіо слухач може сам обрати музику або передачу, яка йому до вподоби. Така можливість є особливо зручною для людей, які подорожують.

Під час конференції студенти не тільки спробували себе як спікери, а й мали можливість узяти учать у міні-дебатах, що стосувалися кожної теми. Для рекламістсько-піарницької молоді зібрання такого формату є не першим дослідницьким досвідом – минулого семестру вони готували презентації щодо використання квітів у туризмі.

Інформацію підготували Аліна Мошак та Анастасія Нечипорук
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.