Туризмознавці взяли участь у тренінгу «Роль комунікації»
Навички, які відпрацьовувалися під час тренінгу: використання вербальних і невербальних видів спілкування, уміння слухати співрозмовника і передбачати зміни його настрою, використання певних стилів мовлення, подолання комунікативних бар’єрів
Метою тренінгу було напрацювання та розвиток комунікативних навичок у повсякденному житті та в процесі формування професійних компетенцій.
Для майбутніх працівників сфери обслуговування такі заходи особливо потрібні. Від того, наскільки вдало побудовано процес спілкування, залежить результативність роботи з продажу туристичного продукту, сприйняття і реальна оцінка якості обслуговування, ступінь взаєморозуміння з партнерами, клієнтами, співробітниками тощо.
Потрібним є також є наявність постійного зв’язку між владними структурами, туристичними підприємствами та організаціями, засобами масової інформації і потенційними споживачами туристичного продукту з приводу актуальних проблем розвитку, формування та просування туристичного продукту, який забезпечується комунікативними стратегіями.
Навички, які відпрацьовувалися під час тренінгу: використання вербальних і невербальних видів спілкування, уміння слухати співрозмовника і передбачати зміни його настрою, використання певних стилів мовлення, подолання комунікативних бар’єрів. Особливо цікавою виявилася робота у групах, що передбачала вирішення проблемних ситуативних завдань саме завдяки навичкам комунікації.
з виховної роботи Надії Чир