Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Тиждень рідного підрозділу ФІМВ святкує з користю і пізнавально

Представники факультету влаштували пізнавальну вікторину для коледжан і навчальний візит для менеджерів та маркетологів підрозділу до банку

0 94
Тиждень факультету історії та міжнародних відносин триває. Днями тут влаштували вікторину й навчальний візит для менеджерів та маркетологів підрозділу до однієї з банківських установ Ужгорода. Отож про все за порядком.
 Віталій Андрейко
Віталій Андрейко

23 квітня заступники декана факультету Віталій Андрейко та Вікторя Бондаренко для студентів Природничо-гуманітарного коледжу УжНУ разом з представниками студентського наукового товариства «Кліо», що діє на факультеті ІМВ, організували вікторину «Як добре ти знаєш ЄС?» і поспілкувалися зі студентами згаданого структурного підрозділу.

На початку зустрічі гості розповіли про факультет і спеціальності, за якими тут можна здобути освіту. Віталій Андрейко, зокрема, відзначив активну участь ФІМВ у розбудові європейського освітнього простору і наголосив студентам, що знання про структурну будову та політичний розвиток європейського співтовариства – це вагоме підґрунтя для фахової орієнтації міжнародника-політолога, оскільки ця спеціальність є запитаною як на вітчизняному, так і на міжнародному ринку праці.

Вікторія Бондаренко розповіла про перспективні спеціальності «Менеджмент» і «Маркетинг», адже у сучасних умовах інтенсифікації економічного розвитку управління стало однією з найважливіших професій, а навчання менеджменту є основою підготовки керівників-професіоналів.

Потім до справи взялися дівчата з наукового товариства: розпочали вікторину, яка передбачала ознайомлення з традиціями і звичаями народів Європи, з історією створення Євросоюзу, шляхом України до ЄС та їх взаєминами. Вікторина проходила у цікавій і невимушеній атмосфері – студенти коледжу розв’язували квестові й тестові завдання. Учні демонстрували знання з політичної географії ЄС, позначали країни-кандидати, дізнавалися про склад європейських структур тощо.

Переможців вікторини урочисто нагородили солодкими призами!

Відтак цього ж дня мотивовані менеджери й маркетологи разом із заступницею декана Вікторією Бондаренко та старшою викладачкою Мартою Шелембою відвідали один із найуспішніших банків області – «Райффайзен Банк Аваль». Мета навчального візиту – ознайомитися з особливостями менеджменту й маркетингу в банківській установі.

У розмові з керівником відділення Наталією Гомонай (до речі, колишньою випускницею факультету міжнародних відносин УжНУ) торкнулися таких напрямів діяльності, як інтернет-маркетинг, рекламна діяльність, обслуговування клієнта, стратегія банку, інновації, критерії успішності працівника та керівника, моніторинг конкурентів, аналіз діяльності банківської установи, мотивація, підбір кадрів, ключові фактори успіху банку, ключові компетенції менеджера в банку, вплив макросередовища на прибутковість банку, комунікації, система інформаційного забезпечення банку, технології, ризики.

Щиро вдячні керівництву відділення «Райффайзен Банк Аваль» в Ужгороді за організовану зустріч.

За інформацією факультету історії та МВ

Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.