У навчанні студентів-біологів упевнено застосовують елементи неформальної освіти
На черговому практично орієнтованому семінарі слухачі мали змогу дізнатися відповіді на різноманітні запитання щодо роботи в молекулярно-генетичній лабораторії
Ця техніка була використана для ідентифікації статі у зразках людей за допомогою ампліфікації ділянок Х та Y хромосом. Застосована методика виявилася ефективною, підтверджені результати у зразках з відомим транссексуалізмом та зміною статі. Також виявлені зразки з підозрою на синдроми порушення диференціації статі, які будуть направлені у клінічні лабораторії для підтвердження.
Всі зацікавлені слухачі мали змогу дізнатися про практичні лайфгаки, знайти відповіді на різноманітні запитання щодо роботи в молекулярно-генетичній лабораторії. Практично орієнтований семінар є додатковим елементом неформальної освіти навчання студентів-біологів.