В Ужгороді стартувала щорічна акція «Письменник за прилавком»
Першим за полицю книжкової крамниці став головний T-shirtолог країни, він же автор книг «T-shirtологія: загальна теорія футболки», «Острів Sziget, або Трусєля Iggy Попа» та «Фріки Європи, або Експедиція за вином», він же – Банди Шолтес
Понад 10 років «Письменник за прилавком» гуртує довкола себе закарпатських майстрів слова і читачів. «Акція вже стала трендом, бо читати – модно, а завдяки цій ініціативі читачі мають нагоду поспілкуватися з улюбленими закарпатськими письменниками й розпитати в них усе, що цікавить», – каже співорганізатор заходу, професор УжНУ Федір Шандор.
Першим за полицю книжкової крамниці став головний T-shirtолог країни, він же автор книг «T-shirtологія: загальна теорія футболки», «Острів Sziget, або Трусєля Iggy Попа» та «Фріки Європи, або Експедиція за вином», він же – Банди Шолтес.
«Я щороку приходжу зі своїми книгами, але якщо хтось хоче поговорити про інші, порадитися, то я не проти поспілкуватися про літературу загалом», – ділиться з Медіацентром письменник.
Він зізнається, що в бібліотеках та книжкових магазинах провів дуже багато часу, а тому завжди було цікаво спробувати себе по той бік прилавка: «Мені подобається ця атмосфера, мені близький цей простір, цей світ…»
Як зізнається, найчастіше питають про сам процес написання книг, історії, які з ним траплялися. «Це спілкування для мене – можливість наблизитися до читачів, а для них – нагода поспілкуватися й познайомитися зі мною».
Ну, а щодо своєї цільової аудиторії письменник каже: «Це люди, які слухають музику, їздять на фестивалі, подорожують, люблять алкоголь і жінок».
А вже нині за прилавком «Кобзаря» заслужена журналістка України Тетяна Літераті спілкуватиметься з жителями міста про «Втрачений Ужгород».
Акція триває у будні з 14 до 15 години. Заходьте! І читайте на сайті Медіацентру – редакція традиційно є інформаційним спонсором заходу.