Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

В УжНУ відзначили Тиждень менеджменту

У передвеликодній тиждень кафедра бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту влаштувала низку ігрових і пізнавально-навчальних заходів з участю професійних спікерів, студентів спеціальностей «Менеджмент» і «Маркетинг» та потенційних абітурієнтів

0 200
5-й рік поспіль кафедра бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту (БАММ) відзначає креативний і яскравий Тиждень менеджменту в УжНУ. Цьогоріч свято відбулося в рамках Тижня факультету історії та міжнародних відносин.

З 26 квітня до 30 квітня в різних локаціях (онлайн і офлайн) влаштували низку ігрових й одночасно пізнавально-навчальних заходів. Організаторами заходів стали викладачі кафедри БАММ, а до участі запросили професійних спікерів, студентів спеціальностей «Менеджмент» та «Маркетинг», а також потенційних абітурієнтів – школярів 10–11 класів з різних міст Закарпаття.

В УжНУ відзначили Тиждень менеджментуВідкриття Тижня менеджменту відбулося 26 квітня й розпочалося онлайн-вітанням завідувачки кафедри БАММ Олесі Дюгованець та присутніх викладачів, під час якого очільниця подякувала студентам, викладачам за  фахові й творчі досягнення, наголосила на актуальності навичок професійних менеджерів у сучасному світі, побажала здоров’я, оптимізму, професійних звершень, піднесеного настрою не тільки під час святкового тижня, а й протягом всього навчання!

Першокурсники-менеджери разом зі своїм куратором доценткою Вікторією Бондаренко представили відеотренд «What_is_management?», який залишив однозначно тільки позитивні емоції й дозволив відчути себе частинкою навчального процесу!

В УжНУ відзначили Тиждень менеджментуДуже насиченим й інформативним стало спілкування студентів із засновницею «ProMarketing» Тетяною Бесараб, яка розкрила  таємниці SMM-бізнесу, пояснила переваги та недоліки роботи SMM-менеджера і влаштувала майстер-клас із просування власної справи в соціальних мережах.

27 квітня було проведено Міжуніверситетський студентський науково-практичний онлайн-семінар «Теорія і практика менеджменту та маркетингу». Наші студенти мали змогу познайомитися з колегами із Приазовського державного технічного університету (м. Маріуполь), Національної академії управління» (м. Київ), обмінятися результатами власних наукових досліджень та поспілкуватися. Тематика доповідей відображала тенденції і перспективи розвитку маркетингу та менеджменту в умовах сьогодення. Загалом на онлайн-зустрічі заслухали й обговорили близько 20 доповідей. Модератором заходу став професор Святослав Жуков.

В УжНУ відзначили Тиждень менеджментуМолодь найбільше цікавить все незвичайне, яскраве, неординарне. Тому 28 квітня за сприяння доцентки кафедри БАММ Вікторії Зеліч було організовано бізнес-гру «Управління власним капіталом». Захід відбувся офлайн. У грі взяли участь студенти І–ІІ курсів спеціальностей «Менеджмент» та «Маркетинг», а за основу було взято всесвітньовідому фінансово-економічну гру «Життєвий капітал». Студенти на практиці дізналися, на чому і як можна заробляти в Україні, куди інвестувати, як створити фінансову подушку, як використовувати кредити з вигодою для себе, що потрібно знати для збільшення капіталу, як створити пасивний дохід і як управляти своїми ресурсами на практиці.

В УжНУ відзначили Тиждень менеджментуВ УжНУ відзначили Тиждень менеджментуТакий соціально-економічний симулятор з управління ресурсами дає можливість  сформувати навички фінансової грамотності. Крім того, гра вчить заробляти, аналізувати своє ставлення до грошей та грамотно їх використовувати в різних життєвих ситуаціях, а також дає можливість усвідомити свої фінансові помилки за допомогою класичних ситуацій, адаптованих до умов життя в Україні.

Підсумками бізнес-гри стало розуміння інсайтів, які можуть отримати майбутні менеджери у результатів раціонального використання власних фінансів: як не жити від зарплати до зарплати і бути фінансово незалежним; чому гроші під подушкою – не варіант забезпечити старість; яка різниця між активним і пасивним доходом; як планувати бюджет і вести фінансову звітність; що треба робити, щоб зберегти та примножити фінанси; як навчитися ефективно управляти всіма доступними ресурсами; вивчити фінансовий ринок та навчитися інвестувати; а особливо: прокачати фінансову «хитрість» – змінити мислення звичайного працівника, щоб почати заробляти тут і тепер.

В УжНУ відзначили Тиждень менеджменту28 квітня відбулася й онлайн-зустріч «Все про професію менеджера і маркетолога» потенційних абітурієнтів з модераторками живого ефіру доценткою Олесею Дюгованець та заступницею  декана Вікторією Бондаренко. Школярі 10–11 класів з різних шкіл мали можливість дістати відповіді на всі запитання, які стосувались спеціальностей «Менеджмент» та «Маркетинг», цікавилися, якими навичками будуть володіти, які можливості відкриваються перед ними, ким зможуть працювати та які посади обіймати. Потенційні абітурієнти дізналися й про особливості навчального процесу в УжНУ.

Завершився Тиждень менеджменту відкритою лекцією «Банківський менеджмент як запорука успішного розвитку організації» директора Закарпатської обласної дирекції «УКРГАЗБАНКУ» Андрія Коляска. Студенти і школярі мали можливість поставити питання, дізнатися багато нового про банківські установи та механізм їх функціонування, дістати поради стосовно підтримки стартапів та бізнес-планів. Наприкінці зустрічі банківські експерти провели майстер-клас «Ефективність фінансового менеджменту державної банківської установи в умовах пандемії».

На завершення ще раз вітаємо всіх дотичних до нашого святкування і дякуємо всім, хто долучився до організації заходів. Сподіваємося, кожен учасник мав задоволення, здобув нові знання та більш глибоке розуміння особливостей спеціальності «Менеджмент»!

Докладніше про заходи протягом Тижня менеджменту Ви можна знайти на наших сторінках в соцмережах: Instagram та Facebook.

За інформацією кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.