Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Викладачі УжНУ взяли участь у тренінгу Британської ради

Місце, час і формат тренінгів дозволив нашим викладачам вдало поєднати підвищення професійної кваліфікації з обміном досвідом із колегами з усієї України

0 1 414
Викладачі УжНУ взяли участь у тренінгу Британської ради
Викладачі УжНУ взяли участь у тренінгу Британської ради
У рамках співпраці УжНУ та Британської ради ще 25–29 серпня в Одесі відбувся черговий тренінг. Як повідомляє координатор проекту «Англійська мова для університетів» старший викладач кафедри міжнародних комунікацій факультету туризму та міжнародних комунікацій Людмила Коваль, цього разу шестеро представників нашого університету з чотирьох факультетів мали нагоду повчитися у відомих в усій Європі тренерів, які залучені до популяризації та організації проекту від Британської ради. Учасники радо поділилися з Медіацентром враженнями від навчання.

Викладачі УжНУ взяли участь у тренінгу Британської ради

Наталія Попович (лівобіч) з Сергієм Квітом та Наталією Драбов

Доцент кафедри полікультурної освіти та перекладу Наталія Попович та доцент кафедри фінансів і банківської справи Володимир Височанський взяли участь у цьому тренінгу за напрямом «Майстерність викладання в університетах (Англійська мова як засіб викладання)» – «Academic Teaching Excellence (English as a Medium of Instruction)». Наталія Попович розповідає: «П’ятнадцять учасників нашої групи представляли різні виші України зі Львова, Києва, Тернополя, Дніпра, Полтави, Одеси та Ужгорода і зуміли працювати єдиною командою, незважаючи на полярність професійних фахових навичок з різноманітних галузей знань і спеціальностей (а це математика, міжнародне право, філософія, релігієзнавство, перекладознавство, геозйомка, інформаційні технології тощо).

Нік Манбі (Nick Munby) – висококваліфікований фахівець від Британської ради і керівник цього напряму – ознайомив нас із застосуванням якісно іншої моделі професорсько-викладацької колегіальності й рецензування доповіді та відкритої лекції,  яку, зокрема, мав можливість прочитати кожен із учасників цього напряму у форматі мікролекції (Micro-lecture) й мати відгуки колег за трьома характеристиками: презентаційні навички, контакт з аудиторією та мовні навички».

Викладачі УжНУ взяли участь у тренінгу Британської ради

Володимир Височанський

Володимир Височанський додає: «Участь в курсі «Academic Teaching Excellence: English as The Medium of Instruction» дозволила набути важливих навичок викладання англійською мовою фахових дисциплін. Запропоновані тренерами передові педагогічні й мовні практики спонукають до переоцінки власних підходів щодо викладання дисциплін, стимулюють до пошуку нових шляхів роботи зі студентами в рамках навчального процесу. Особливо вдячний організаторам за обране місце, час і формат тренінгу, що дозволило вдало поєднати підвищення професійної кваліфікації з обміном досвідом із колегами».

Асистент кафедри мікробіології, імунології з курсом інфекційних хвороб Власта Петріщак була залучена до тренінгу «Academic Teaching Excellence: English as The Medium of Instruction», який, за її словами, насамперед дав змогу перейняти від справжніх британських джентльменів-тренерів передовий досвід викладання фахових дисциплін англійською мовою.

Викладачі УжНУ взяли участь у тренінгу Британської ради

Власта Петріщак

Пані Власта каже: «Цікаво було також ознайомитися з баченням колег організації навчального процесу, почути їхні думки стосовно можливостей покращення наявних педагогічних методик у сучасних умовах. Інтерес викликали й різні думки з приводу організації дозвілля для студентів та створення своєрідних гуртів за інтересами. Дружна атмосфера тренінгу, робота в команді й винятковий професіоналізм тренерів сприяли легкому засвоєнню навичок викладання й справили незабутнє враження!!! Після закінчення семінару почувалася здатною на нові зрушення в бік поліпшення освіти для іноземних студентів».

Поділилася враженнями й викладач кафедри теорії та практики перекладу факультету міжнародних відносин Наталія Драбов: «Пакуючи валізи до Одеси, уявлення не мала, що нас там чекає і яким чином відбуватиметься наше навчання. Колеги, які вже брали участь у тренінгах у Києві, Рахові, Дніпрі, натхненно ділилися враженнями про пережите і почуте. Крім маси позитиву, який вони, не приховуючи, випромінювали, я не могла не помітити ще одну деталь: мої колеги чудово виглядають. І хоча, крім нових знань про сучасні методики викладання у виші, дехто з колег-жінок набув кілька зайвих грамів ваги (бо ж годували там пречудово!), вони були задоволені і сповнені ентузіазму ☺.

Тож налаштувалася на приємні зміни і я. І не розчарувалася. Звичайно, хотілося потрапити у групу до британців, носіїв мови, тому трохи засмутив той факт, що керівник моєї групи – українка. Проте невдовзі я зрозуміла, що це навіть на краще: Людмила Клименко – так звали тренерку – надзвичайна людина і чудовий фахівець, яка «зсередини» знає і розуміє проблеми викладання у наших ВНЗ. Вона – одна з нас. Крім програми, яку розробила для викладачів-мовників і спеціалістів, наша тренерка радо ділилася власним досвідом, давала цінні поради.

Заняття відбувалися в доволі інтенсивному режимі: 8 годин активної розумової діяльності щодня. Плюс домашні завдання: читання й аналіз запропонованого матеріалу, підготовка презентацій тощо. В Одесі я знову відчула себе студенткою – часом дуже втомленою і навіть виснаженою після практичних занять. Ловила себе на думці, що теперішня молоді теж, мабуть, так може почуватися. І це варто брати до уваги в роботі…

Я знала, чого очікую від тренінгу – нових потрібних мені знань і вмінь і відповідно – професійного зростання та позитивних змін у моїй роботі. Ну, і звичайно, як наслідок, – поліпшення рівня знань моїх студентів. Бо це ж і є наша остаточна мета – зміни на краще. Думаю, перший крок я ступила. Дуже сподіваюся на продовження навчання».

За інформацією ст. викладача кафедри міжнародних комунікацій
факультету туризму та МК Людмили Коваль

Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.