Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Юні фахівці готельно-ресторанної справи навчалися управляти персоналом

Зі студентами спілкувалася заступниця генерального директора з управління готельним комплексом «Деренівська купіль» Ольга Курак

0 334
Підібрати кваліфіковані кадри, та ще й таких фахівців, щоб уміли працювати в команді, – завдання не з легких! Однак на факультеті туризму та МК складних викликів не бояться, а тому навчають своїх студентів долати такі труднощі вже з другого курсу. 21 березня на факультеті відбулася лекція щодо управління персоналом.
Деканеса Наталія Габчак та Ольга Курак
Деканеса Наталія Габчак та Ольга Курак

Зі студентами 2-го і 3-го курсів спеціальності «Готельно-ресторанна справа» спілкувалася заступниця генерального директора з управління готельним комплексом «Деренівська купіль» Ольга Курак.

Ініціаторка зустрічі викладачка Мар’яна Попик розповідає: «Навчання на нашому факультеті тим і цікаве, що тут дуже багато практики та можливостей спробувати багато нового. Сфера гостинності на Закарпатті розвивається стрімкими темпами, а вакантних місць дуже багато! Проте наші студенти – майбутні управлінці – мають бути хорошими менеджерами, щоб піднімати туристичну галузь краю на нові й нові щаблі. Тому, гадаю, зустріч із Ольгою Курак стане для них не лише пам’ятною, а й корисною».

Ольга Курак
Ольга Курак

Молодь дізналася про тонкощі роботи з практичної точки зору: як саме відбувається прийом на роботу та звільнення працівників, які критерії є визначальними, як мотивувати людей до роботи й навіть вирішити конфлікти всередині колективу – пані Ольга поділилася секретами грамотного підбору персоналу для дальшого успішного функціонування закладу.

Студенти залишилися задоволеними. Кажуть, що послухати корисні поради, взяті з практики, надзвичайно цікаво. До того ж можна розпитати про робочі моменти та їх вирішення.

Так студентки Анастасія Шелест і Яна Табакович розповідають, що їм найцікавіше було дізнатися про особливості прийому кадрів на роботу, правильність складання трудової анкети та розв’язання конфліктних ситуацій. «Керівник колективу має вміти підбирати персонал так, щоб усім було комфортно працювати, – кажуть дівчата. – До того ж має бути навіть трошки психологом, бо треба вміти ставити питання так, щоб добре зрозуміти працівника, якого береш на роботу. А справедливо вирішувати конфліктні ситуації та зберігати при цьому дружню атмосферу в готелі – це справжня запорука успіху!»

Діана Кльоб і Христина Райко для себе цікавим знайшли мотивування та стимулювання персоналу. «Іноді складно себе змусити вставати на пари чи готуватися до них. Що вже казати про щоденні походи на роботу? Напевно, навіть якщо дуже любиш свою справу, іноді йти туди просто ліньки. Тому персонал потрібно мотивувати. Щастя не в грошах – хоча преміювання ніхто не скасовував. Але на користь здруження колективу грає ще й спільний відпочинок!» – кажуть студентки.

Спільне фото на згадку
Спільне фото на згадку

Світлана Губаль каже, що пані Ольга залишила по собі приємні враження та поділилася цінною інформацією, а головне – прикладами з власного досвіду.

Також Ольга Курак запросила молодь пробувати себе у їхньому колективі. Тетяна Козловська і Оксана Добош кажуть, що завдяки таким зустрічам ще більше хочуть працювати за спеціальністю, бо «готельна справа – це як живий організм, бути частиною якого – точно велике задоволення!»

Ксенія Шокіна
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.