Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Зі студентами-психологами ділився досвідом фахівець-практик

Лікар-психотерапевт, психіатр Сергій Скрипинець презентував аудиторії вебінар про майндфулнес-базовані практики редукції стресу

0 514

Зі студентами-психологами ділився досвідом фахівець-практик

Тривають традиційні для кафедри психології факультету суспільних наук УжНУ зустрічі з фахівцями-практиками, адже викладачі розуміють важливість практичної складової навчання.

Кафедра працює над виконанням Плану заходів з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні. Тому одним із завдань підрозділу є ініціювання заходів щодо підтримки ментального здоров’я.

Цього разу завідувачка кафедри, професорка Уляна Михайлишин запросила на онлайн-зустріч зі студентами та викладачами Сергія Скрипинця – лікаря-психотерапевта, психіатра, EMDR-терапевта, вчителя MBSR/MBCT в процесі акредитації, члена асоціацій УАКПТ, «EMDR-Україна», Української майндфулнес асоціації.

Сергій Скрипинець презентував аудиторії вебінар на тему «Майндфулнес-базовані практики редукції стресу».

Розмовляли про те, як розум і тіло супроводжують стресову відповідь; про сповільнення та спрощення як запоруку пом’якшення стресу. Гість сконцентрував увагу аудиторії на майндфулнесі як намірі скерованої уваги, яким ми користуємося щодня; акцентував на тому, як змінюється спроможність до усвідомленості на різних рівнях стресового напруження; ознайомив з формальними та неформальними практиками усвідомленості для редукції стресу.

Велика кількість запитань до психотерапевта свідчила про вдалий формат роботи, обраний кафедрою психології. Зустріч пройшла у діалозі й теплій атмосфері.

Щиро вдячні Сергію Скрипинцю за цікаву практичну роботу. Такі зібрання є надзвичайно потужними й корисними, що надихають і студентів,  і викладачів вдосконалюватися в обраному професійному напрямку.

За інформацією кафедри психології
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.