Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

На факультеті МЕВ відкрили оновлене панно підрозділу

Тепер, окрім головного логотипу, стіну коридору прикрашають дві емблеми у формі земних куль з прапорами всіх країн світу

0 186
Напередодні Дня святого Миколая на факультеті міжнародних економічних відносин офіційно відкрили оновлене факультетське панно.

Тепер, окрім головного логотипу, стіну коридору прикрашають дві емблеми в одному стилі з символом факультету: земні кулі з прапорами всіх країн світу. Зображення символізують спеціальності «Прикладна лінгвістика» та «Міжнародні економічні відносини». Кожна емблема має свою цитату – авторства прикладного лінгвіста Гая Кука та 35-го президента США Джона Фітцджеральда Кеннеді.

Ярослав Білин
Ярослав Білин

Емблеми обирали колективно групою викладачів. Перемогла ідея Вікторії Машкари-Чокнадій. А цитати запропонували заступниця декана Олена Табанюхова та ст. викладачка Мар’яна Федишин.

Задум креативного оформлення візитівки факультету належить студенту-заочнику Ярославу Білину.

Андрій Гливка
Андрій Гливка

Розпочали відкриття із вітальних слів декана підрозділу Миколи Палінчака: «Факультет теж має подарунок до свята. І дуже приємно, що до нього причетний наш студент. Мені здається, що ідея Ярослава втілена адекватно, все вийшло гарно, і великою мірою завдяки тому, що долучився весь факультет. Ми разом обирали стилістику малюнків і цитати до них. Хочу подякувати спонсору й художнику, які доклали до здійснення задумів свої зусилля і талант».

Відтак до слова запросили мецената й ініціатора створення емблем Ярослава Білина. «Хоч і не надто довго тут навчаюся, та, перебуваючи на факультеті, не раз ловив себе на думці, що хотів би бачити більш привабливий інтер’єр. Під час спілкування з деканом ми зійшлися на тому, що стіну варто якось яскравіше оформити. Нині я дуже вдячний своєму колезі-художнику Андрію Гливці за якісну працю», – ділиться Ярослав.

Як відзначає пан Андрій, художнику завжди приємно створити те, що тривалий час тішитиме око багатьох. На малювання емблем за ескізами знадобився орієнтовно тиждень. Головне, чого намагався досягти, – дотримання одного стилю з логотипом підрозділу, котрий з’явився тут раніше.


Олександра Костьо

Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.