Дні кар’єри ЄС. День 2: Монетизація професії через соціальні мережі
Сьогоднішній тренінг був присвячений темі «5 кроків до монетизації професії через соціальні мережі». Його провела асистентка кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту Даніелла Мушка.
Представляючи тренерку, доцент кафедри міжнародних студій і суспільних комунікацій Михайло Шелемба підкреслив актуальність тренінгу: «Ця тема досить популярна в сучасному суспільстві, адже допомагає людям заробляти великі кошти. Сподіваюся, ви почерпнете для себе сьогодні багато корисного».
«Нині соціальні мережі є не просто додатковим інструментом, а необхідністю для кожного спеціаліста, незалежно від сфери. Це поле для швидкого розвитку як особистості, так і бізнесу. Головне – знати ключові кроки», – каже Даніелла Мушка.
Провівши опитування, тренерка визначила, що всі учасники мають сторінки в соціальних мережах, що було цілком очікувано серед молоді. Медіаприсутність, за словами пані Даніелли, має вагомі переваги: нема кордонів, можливості нетворкінгу, розуміння ринку та якісна взаємодія з авдиторією. Але є й недоліки: соціальні мережі потребують багато часу, там висока конкуренція і швидка мінливість трендів, за якими потрібно встигати.
Тож як монетизувати соціальні мережі з допомогою 5 кроків?
- Крок 1: визначте власне позиціонування та ціннісні пропозиції.
- Крок 2: побудуйте та упакуйте свій особистий бренд.
- Крок 3: створюйте контент, працюйте над просуванням і комунікуйте з авдиторією.
- Крок 4: створіть свою продуктову лінійку.
- Крок 5: шукайте партнерства та довгострокову співпрацю.
А щоб досягти успіху, варто просто почати діяти!
спеціально для Медіацентру УжНУ