Дистанційну нараду провів факультет математики та цифрових технологій – діляться досвідом
Першу онлайн-зустріч організували за допомогою Google Meet (Hangouts), а для спеціальних потреб планують користати і платформу Zoom
На необхідність нарад карантин не впливає, тож в університеті обдумали, як зробити цей процес дистанційним і комфортним. Проректор Ігор Король, начальник навчальної частини Анатолій Штимак та заступник декана факультету математики і цифрових технологій Павло Мулеса порадилися й вирішили для дистанційних зустрічей протестувати кілька майданчиків, аби робота факультету була скоординованою попри обмеження. Першу онлайн-нараду організували за допомогою Google Meet (Hangouts).
Аби усім було зручно комунікувати, Павло Мулеса та його колеги з факультету розробили покрокову інструкцію з користування майданчиком. Цією інструкцією діляться з усіма колегами по університету, аби й на інших факультетах робота не припинялася.
Під головуванням декана Михайла Повідайчика професорсько-викладацьким складом скоординували роботу підрозділу.
«Кожен викладач проінформував колег про стан навчального процесу. Отже: 100% наших викладачів зареєстровані у системі електронного навчання Moodle (цією платформою користуються усі підрозділи УжНУ. – Прим. авт.), де студенти отримують необхідну інформацію: від конспектів лекцій до завдань для самостійної роботи. Оскільки викладання математичних та комп’ютерних дисциплін має свої особливості, то кожен викладач використовує ту платформу, яка найкраще підходить для певного курсу», – розповів Михайло Повідайчик.
Наступні зустрічі планують і на інших майданчиках, зокрема – на платформі Zoom.
«Пробуємо проводити онлайн-зустрічі на різних платформах, адже всі вони мають різний функціонал: приміром, для нарад достатньо Google Meet, а от для викладацької діяльності та спілкування зі студентами доцільніше буде використовувати Zoom, де є можливість демонстрації таблиць і документів, – пояснює Павло Мулеса. – Досі не в багатьох була потреба і практика комунікацій за допомогою таких засобів зв’язку, тому спочатку розбираємося з простішими – потім зі складнішими. Оновлену назву нашого підрозділу – факультет математики та цифрових технологій – підтвердили».
Михайло Повідайчик додає: «Такі дистанційні зустрічі підкреслюють нашу соціальну відповідальність в умовах карантину – це найбільш оптимальна форма співпраці. В той же час при потребі деканат виходить на роботу – нашим студентам часом потрібно надати довідки чи інші документи».
У зв’язку з карантином є й інші зміни в навчальному процесі. Зі слів Михайла Повідайчика, березневу сесію для студентів заочної форми навчання перенесли попередньо на квітень.
«Але навчальний процес на факультеті не припиняється. Викладачі проводять відеолекції та консультації. Також ми надали викладачам можливість вибору форми проведення модульного контролю: це можна зробити дистанційно чи перенести на пізніший час. Зважаючи на високий рівень володіння нашими студентами сучасними цифровими технологіями, я сподіваюся карантин не вплине на їхню успішність», – каже декан.
Отже, бачимо на практиці: вирішити організаційні чи навчальні моменти можна дистанційно. Тож навчальному процесові карантин не завадить.