На кафедрі психології відбувся вебінар «Академічна доброчесність – запорука якісної освіти»
Під час заходу порушували питання щодо корупційних дій, необ’єктивності оцінювання здобувачів, списування під час складання іспитів, вирішення конфліктних ситуацій під час навчального процесу
Захід було спрямовано насамперед на популяризацію доброчесності в освітньому середовищі, боротьбу з плагіатом та підвищення рівня академічної культури.
Завідувачка кафедри ознайомила студентів із понятійним апаратом, наголосила на морально-етичних цінностях учасників освітнього процесу, означила види порушень академічної доброчесності.
Значну увагу було зосереджено на положенні про академічну доброчесність в Ужгородському університеті, зокрема йшлося про принципи дотримання та політику академічної доброчесності, заходи запобігання недотримання її норм та правил тощо.
Також порушували питання щодо корупційних дій, необ’єктивності оцінювання здобувачів, списування під час складання іспитів, вирішення конфліктних ситуацій під час навчального процесу. Наводилися приклади проявів академічної недоброчесності у закладах вищої освіти.
Здобувачі вищої освіти дістали багато інформації й розуміння, що таке академічна доброчесність і як дотримуватися її основних принципів.
Учасники заходу підкреслили необхідність зміни не лише норм, а й передусім цінностей здобувачів освіти у процесі навчання, підвищення рівня академічної культури. Саме усвідомлення особистої відповідальності кожного учасника освітнього процесу створює сприятливе академічне середовище для здобуття знань, продукування нових ідей і наукової творчості на засадах чесності, поваги, довіри, справедливості, відповідальності.