Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

«Немає нічого неможливого»: Василь Ябрик розповів студентам, як запускати успішний бізнес

1 326
Як генерувати ідеї, які втілює команда з близько 500 чоловік, відбудовуватися від конкурентів та знаходити мотивацію на нові проєкти? Про це 15 вересня студентам спеціальностей «Менеджмент» і «Маркетинг» факультету історії та міжнародних відносин розповів ужгородський бізнесмен Василь Ябрик.
Василь Ябрик спілкується зі студентами
Василь Ябрик спілкується зі студентами

Серед кейсів Василя Ябрика – таксі «MoЕco», мінеральна вода «Крайна», мережа фітнес-центрів «Viper Gym» та «Viper Club», ковзанка «Ice Land», ТМ «Сакура», мережа «Chilli Pizza», «Pub House». Спілкувався Василь зі студентами у формі діалогу: розповідав сам, питав думку, давав фідбек, коригував та направляв, відповідав на запитання.

Подаємо його слова тезово.

Бізнес – це ризики. Але бери і роби – для цього все є

«Бізнес – це обмін ризиків на прибуток. Ти чимось ризикуєш, щось запускаєш. Щось виходить, щось злітає, щось – ні. Це нормально. Не може мати успіх 100% проєктів. І чим більше генеруєш ідей, тестуєш, запускаєш, тим кращий результат. У кожного з вас є розумні і класні родичі чи знайомі. Чому вони не успішні? Бо через страх вони не пробують втілювати свої ідеї. Не треба боятися помилятися. Помилка – це навик, який дозволяє виключати ризики».

Ябрик переконує: «Зараз епоха енергії. Немає нічого неможливого. Якщо є бажання і енергія, ти все можеш. Вся інформація доступна, спеціалісти хочуть ділитися знаннями. Якщо чогось не можеш знайти в інтернеті – запитай і тобі допоможуть. Все для цього є. Бери і роби».

Як рухатися, щоб досягати цілі

«Немає нічого неможливого»: Василь Ябрик розповів студентам, як запускати успішний бізнесОднак, щоб рухатися, генерувати і реалізовувати ідеї, каже мовець, потрібно бути в ресурсі. Черпати його допоможе будь-яка активність: хоч заняття у спортзалі, хоч плавання, хоч елементарна зарядка зранку чи біг.

Василь рекомендує визначити свої сильні і слабкі сторони та виводити себе із зони комфорту. «Я зрозумів, що мені не треба прокачувати свої слабкі сторони і розбиратися в усьому. Особливо, якщо мені це не подобається. Тому я шукаю компаньйонів, які вміють робити те, чого не вмію або не хочу я».

Де шукати мотивацію?

«Фінансова мотивація – це не мотивація. Якщо ви робите щось лише заради грошей, то це ризиковий шлях. Бізнес-ідея має бути такою, яка може змінити світ. Тоді ти щодня прокидаєшся не для того, щоб заробити гроші, а щоб змінити щось у світі.

Але в той же час чим більше прибутку, тим менше ви вільні. В усього є своя ціна. Мільйонери не бачать, як ростуть їхні діти, не проводять час із близькими, кожен хоче від них щось «відщипнути». Тому потрібно питати себе: а скільки мені потрібно і чим я готовий для цього пожертвувати?»

Багато грошей і мало ідей

«У світі, Україні, Ужгороді дуже багато грошей, але мало класних ідей. Однак ідея нічого не варта без реалізації. Я можу розказати, як працює кожен мій бізнес, але ви не зможете повторити його так само».

Наостанок Василь Ябрик дав рецепт, як отримати гроші на реалізацію своєї ідеї:

«Коли ви йдете до інвестора, будьте готові ділитися з ним. Бізнес – це гірше, ніж шлюб: тут розлучитися значно складніше. Але, перш ніж шукати інвестора для своєї ідеї, дайте відповідь на такі запитання:

  1. Чи достатньо глибока ваша ідея? Чи деталізована вона? Ви можете пояснити її суть? Візуалізувати, як це виглядатиме? Чим ваша ідея краща за інші? Чим відрізняється від аналогічних пропозицій на ринку?
  2. Ви готові гарувати 24\7?
  3. Ви можете удосконалити цю ідею і довести її до кінця?
  4. Ви маєте чи можете зібрати команду, яка це реалізує?

Якщо у вас є відповіді на ці запитання, на вашому столі буде багато грошей».

Зустріч відбулася в межах Тижня бізнес-інтенсиву «Від студента до підприємця: реальний досвід закарпатських підприємців», що проходить в УжНУ.

Ксенія Шокіна
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.