Навчально-методичний посібник «Збірник задач фармацевтичної хімії» включає в себе список теоретичних питань і задач, що охоплюють основні теми даного курсу і дозволяють студентам глибоко засвоїти матеріал дисципліни, більш чітко представляти зв’язок між теоретичним і прикладним рівнем даної дисципліни.
Методичний рівень матеріалу адаптований до сучасних технологій з врахуванням підвищеної ролі самостійної роботи студентів. Галина Різак має багаторічний досвід викладацької роботи в Ужгородському національному університеті та Національному Фармацевтичному університеті, з них останні майже десять років викладає курс фармацевтичної хімії для студентів спеціальності «Фармація» медичного факультету УжНУ. Це дозволило їй підготувати «Збірник задач з фармацевтичної хімії» на високому науково-методичному рівні. Даються приклади задач різного типу, щоб студент міг використати їх алгоритми для рішення. Алгоритм кожного варіанту задач подано в логічній послідовності, так, що у студента має створитися повне уявлення про хід розв`язання задачі.
Важливим та позитивним є ті, що багато завдань можна використати для розрахунків, які необхідні для рішення деяких фармацевтичних проблем. Для перевірки засвоєння матеріалу даються задачі для самостійного розв’язання. В навчально-методичному збірнику наводяться задачі по визначенню летких речовин, втрати маси при прожарюванні, титрованим розчинам. Є багато задач з фізико-хімічного аналізу лікарських речовин, готових і виготовлених в аптеках, задачі з рефрактометрії, поляриметрії, фотометрії.
У навчально-методичному збірнику викладено коротко теоретичний матеріал і задачі по визначенню структури лікарських речовин сучасними фізико-хімічними методами: протонної резонансної, інфрачервоної (ІЧ) спектроскопії, ультрафіолетової (УФ) спектроскопії, а також теоретичний матеріал і задачі з практичного застосування хроматографічних методів в фармацевтичному аналізі: тонкошарової хроматографії (ТШХ), газової та високоефективної рідинної (ВЕРХ) хроматографії. Теоретичний матеріал та приклади розв’язування задач допоможуть студентам у самоcтійній роботі. Зазначений навчально-методичний посібник рекомендується до друку та використання у навчальному процесі.
Рецензентами видання виступили доктор медичних наук, професор Олександр Торохтін та кандидатка фармацевтичних наук, доцентка кафедри фармацевтичних дисциплін УжНУ Єлизавета Бисага.
Авторка висловлює щиру вдячність за допомогу у виданні курсу лекцій Олегу Немировському та Петру Іванову.