Про реформи й модернізацію освітньої системи дискутували на факультеті історії та МВ
Перший студентський методичний семінар відбувся з участю студентів, викладачів, учителів загальноосвітніх шкіл
Зі вступним словом виступив модератор заходу – старший викладач кафедри нової і новітньої історії та історіографії Сергій Ганус: «Нове – добре забуте старе. Раніше студенти частіше були задіяні у різного роду наукових заходах. Хочу нагадати, що університет – це корпорація викладачів і студентів, котрі взаємодіють для досягнення спільної мети: пошуку нових наукових, педагогічних, соціально-психологічних парадигм».
В основу заходу закладено доповідь студентки-магістрантки Ярміли Басараб. Власне, на практичних заняттях із дисципліни «Сучасні тенденції освітніх процесів» розпочалося дослідження теми семінару. Головна ідея заходу – показати, що нашій освіті потрібні реформи для дальшого розвитку і процвітання, запозичити які можна від різних країн. Нині, скажімо, Естонія накопичила помітний потенціал реформування освіти на всіх рівнях, це країна, освітня система якої чи не найкраще реагує на потреби сучасності, вона є однією з лідерок рейтингу Міжнародної програми оцінки освітніх досягнень учнів (PISA).
«Досвід Естонії цінний для нас тим, що наші країни мали однакову радянську спадщину й загальні проблеми: брак фінансування, демографічна криза. Але освітня система Естонії вийшла на новий рівень саме завдяки тому, що вчасно було помічено проблеми й запроваджено вдале реформування», – зауважила Ярміла Басараб під час своєї доповіді.
Подискутувати й обговорити проблемні питання виявили бажання вчитель історії Ужгородської загальноосвітньої спеціальної школи-інтернату І-ІІІ ступенів Закарпатської облради для глухих дітей Василь Карпов, професор кафедри історії України Лариса Капітан, завідувач кафедри історії України професор Роман Офіцинський та викладач-методист Ужгородського коледжу культури і мистецтв Марія Стойка.
Кожен із присутніх мав можливість висловити власну позицію стосовно реформування, переваг і недоліків зарубіжної й української освіти. Після розгляду та обговорення болісних питань дійшли висновку, що зміни потрібно починати з себе.