Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Про роботу турагенції зсередини, рекламні тури та виживання при COVID дізнавалися студенти факультету туризму та МК

Каріна Татуревич: навіть коли важко, варто триматися заради щирих усмішок і задоволених очей клієнтів, що повертаються з омріяного відпочинку; бо це надихає

0 235
«Відкрию турагенцію, буду багато заробляти і весь час подорожувати», – думали мрійники. Але пандемія показала, що ще вчора успішний бізнес сьогодні може залишити без засобів до існування. Як працювати і будувати своє турагенство з нуля, які виникають труднощі і що мотивує не втрачати надій, студентам IV курсів спеціальностей «Туризм» і «Готельно-ресторанна справа» розповіла випускниця факультету, власниця турагенції в Ужгороді Каріна Татуревич.
Каріна Татуревич
Каріна Татуревич

Зустрілися з Каріною Татуревич із ініціативи Мар’яни Попик, яка викладає четвертокурсникам планування та організацію туристичного бізнесу.

Каріна взялася до справи відповідально, тож розповідала про всю роботу турагентства навиворіт. Говорила про переваги і труднощі, про, без перебільшень, роботу 24\7, популярні туристичні напрямки, роботу з туроператорами, навіть показала і роз’яснила, для чого потрібні ті чи ті внутрішні документи турфірми.

Дівчина каже, що нарешті «ожив» туристичний сезон, відкрили небо, зняли обмеження на виїзди за кордон і охочих вирватися на відпочинок було так багато, що не було ні часу, ні навіть потреби вмикати рекламу.

Однак робота турагента хоч цікава, та водночас складна: стаються форс-мажорні ситуації, на які впливають зовнішні фактори – губиться багаж, скасовують, переносять чи затримують рейси. Все це стрес для туристів і нерви для працівників турфірми.

Робота у подорожах теж складна, адже рекламні тури – це не дешевий відпочинок, а щоденний огляд калейдоскопу готелів. Тому витримують лише ті, хто по-справжньому любить свою професію, горить і цікавиться нею.

У період пандемії за життя фірми довелося боротися. Адже якщо заклади харчування чи магазини ще так-сяк працювали на виніс чи на доставку, то туристи не їздили. І хоч прибутку – нуль, податки і оренду сплачувати доводилося.

Зі слів Каріни, пробували переорієнтуватися на тури Україною, щоб хоч трохи триматися на плаву. Але виявилося, що це невигідно, бо несумлінні оператори користувалися становищем і встановлювали захмарні ціни на відпочинок в Україні. Через це люди просто надавали перевагу самостійним подорожам.

Про роботу турагенції зсередини, рекламні тури та виживання при COVID дізнавалися студенти факультету туризму та МКНині, з відкриттям кордонів, ціни на відпочинок за межами України зросли не надто. Виняток – Єгипет і Туреччина, куди повернулися російські туристи.

Та Каріна Татуревич переконує: навіть коли важко, варто триматися заради щирих усмішок і задоволених очей клієнтів, що повертаються з омріяного відпочинку. Бо це надихає.

Ксенія Шокіна
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.