Про тренди просування у соцмережах молодь дізнавалася у «YouthHub»
Спікеркою тренінгу для студентства стала smm-спеціалістка Даніелла Мушка
Якщо бренду немає у соцмережах – його немає. Проте у 2024 році самих лише знань і навичок ведення соцмереж, як-от складання контент-плану, створення єдиного візуального стилю чи монтажу відео, уже недостатньо. Щоб просувати сторінку й досягати результатів, варто слідувати за трендами, адаптувати їх під свою нішу та імплементувати у контент.
Слідкування за трендами та використання їх допомагає брендові бути на слуху, залучати аудиторію й випереджати конкурентів.
Тренди спікерка поділяє на макро-, мікро- та fast. Відрізняються вони тривалістю у часі – від кількох місяців до років.
То що на часі у 2024-му? Бути у тренді нині – це:
- піклуватися про клієнта, команду, світ;
- використовувати актуальні інфоприводи;
- персоналізувати продукт чи послугу, щоб клієнт відчував той самий індивідуальний підхід, турботу про себе та увагу до свого запиту;
- застосовувати штучний інтелект для створення контенту, генерування ідей, аналізу аудиторії;
- мотивувати UGC-контент, який створюють звичайні користувачі або професійні кріейтори;
- вступати в колаборації для створення нових потужних продуктів та генерування свіжих ідей;
- проявляти цінності свого бренду і активно транслювати їх.
Найважливіше – не втратити за трендами себе.