Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Про тренди просування у соцмережах молодь дізнавалася у «YouthHub»

Спікеркою тренінгу для студентства стала smm-спеціалістка Даніелла Мушка

0 57
У світі трендів будьте собою, – наголошує спікерка тренінгу «Тренди просування у соцмережах 2024» smm-спеціалістка Даніелла Мушка. Дівчина зустрілася з молоддю у «YouthHub», аби поділитися актуальними віяннями у світі маркетингу та соцмереж.

Про тренди просування у соцмережах молодь дізнавалася у «YouthHub»Якщо бренду немає у соцмережах – його немає. Проте у 2024 році самих лише знань і навичок ведення соцмереж, як-от складання контент-плану, створення єдиного візуального стилю чи монтажу відео, уже недостатньо. Щоб просувати сторінку й досягати результатів, варто слідувати за трендами, адаптувати їх під свою нішу та імплементувати у контент.

Про тренди просування у соцмережах молодь дізнавалася у «YouthHub»Слідкування за трендами та використання їх допомагає брендові бути на слуху, залучати аудиторію й випереджати конкурентів.

Тренди спікерка поділяє на макро-, мікро- та fast. Відрізняються вони тривалістю у часі – від кількох місяців до років.

То що на часі у 2024-му? Бути у тренді нині – це:

  • піклуватися про клієнта, команду, світ;
  • використовувати актуальні інфоприводи;
  • персоналізувати продукт чи послугу, щоб клієнт відчував той самий індивідуальний підхід, турботу про себе та увагу до свого запиту;
  • застосовувати штучний інтелект для створення контенту, генерування ідей, аналізу аудиторії;
  • мотивувати UGC-контент, який створюють звичайні користувачі або професійні кріейтори;
  • вступати в колаборації для створення нових потужних продуктів та генерування свіжих ідей;
  • проявляти цінності свого бренду і активно транслювати їх.

Найважливіше – не втратити за трендами себе.

Ксенія Шокіна
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.