Студенти філфаку вчилися розуміти символізм у галереї «ILKO»
Старшокурсники разом зі своїми викладачами Валентиною Барчан та Евеліною Баллою пізнавали літературознавчі поняття через образотворче мистецтво


Четвертокурсники галерею відвідують уже не вперше – з професором Валентиною Барчан встигли оглянути експозицію Закарпатського обласного художнього музею ім. Й. Бокшая. П’ятикурсники ж у рамках опанування спецкурсу «Символізм в українській літературі» унаочнювали вивчене. Скооперувавшись, вирішили відвідати виставку «Графіка» Василя Скакандія, твори якої об’єднані темою «Лірика Карпат».
Доцент кафедри української літератури Евеліна Балла каже: «На спецкурсі ми зі студентами говоримо про символізм не лише в літературі, а й в інших видах мистецтва, тож вирішили наочно проілюструвати вивчене. Спільно зі студентами-четвертокурсниками та їхнім викладачем Валентиною Барчан відвідали виставку у галереї «ILKO».
Нам пощастило: тут представлено ліногравюри Василя Скакандія, що слугують ілюстраціями до творів Ольги Кобилянської, Василя Стефаника, Петра Скунця та інших українських письменників. Виставка «Лірика Карпат» чудово доповнила те, що ми побачили в роботах Скакандія».
Студентка Марія Якубишин винесла з собою з виставки чимало вражень і нових знань. Дівчина розповідає: «Круто, що наші викладачі готові поєднувати навчання в аудиторіях із такими цікавими походами. Для нас, філологів, дуже корисно й цікаво проводити паралелі в літературі й образотворчому мистецтві. Враження від виставки надзвичайні! У картинах кожен знаходив щось своє. Натхненні виставкою, ми дискутували й шукали ключі до істини. Автори тільки натякають глядачу на суть, звертаються до інтуїтивного. А кожен бачить і сприймає по-своєму. У цьому, власне, й призначення мистецтва – індивідуально торкатися душевних струн цінувальників».