За словами ініціатора й організатора зустрічі –завідувача кафедри лісівництва Людвига Потіша – ознайомлення молоді із діяльністю фірми відбулося в рамках вивчення дисципліни «Механізація лісогосподарських та садово-паркових робіт».
Менеджер з маркетингу та регіонального розвитку в «STIHL» Ігор Мельник у формі презентації розповів аудиторії історію створення, розвитку та успіху фірми: «Наша компанія має власні заводи в Німеччині, Швейцарії, США, Бразилії, Китаї, а також підприємство дочірньої компанії «VIKING» в Австрії.
Корпорація «STIHL» представлена в понад 160 країнах і є одним із лідерів у світі з виробництва бензопил. Кожна третя пила, яка з’являється на світовому ринку, виготовлена саме цією фірмою.
Також пан Ігор наголосив на тому, що маркетингова стратегія компанії базується винятково на оптовому продажі через офіційну дилерську мережу. Така стратегія застосовується «STIHL» і в Україні, й у всьому світі. А реалізують вироби через спеціалізовану торгівлю, адже тільки так клієнт дістає кваліфіковані консультації з вибору та використання інструменту, гарантійне й сервісне обслуговування.
На завершення всяк охочий мав можливість роздивитися, торкнутися й протестувати інструменти від «STIHL», що викликало захват у зацікавленої молоді. Тестування продукції компанії пройшло вдало, а задоволені студенти ще довго обговорювали перспективи можливого працевлаштування в презентованій компанії.
фото Віталія Завадяка