На факультеті інформаційних технологій не мислять фахового зростання без творчої аури
Обстановка заохочення креативу, а також позитивні результати роботи сприяють швидшому зануренню студентів у фахову галузь
Зокрема, цьому слугує ретельне вивчення циклу дисциплін «Вступ до ІТ – Алгоритми та структури даних – Сучасні мови програмування», які передбачають вивчення фундаментальних основ мови програмування C++, великої кількості алгоритмів та структур даних, а також повторення вивченого вже засобами мови програмування Java. Проводять заняття з цих дисциплін знані спеціалісти у своїй галузі – викладач Сергій Вапнічний і доцент Олександр Міца.
Поліпшення навчальних матеріалів, звичайно, не має меж. І приємно, що до цього процесу долучаються студенти. Так, 2-курсник факультету інформаційних технологій Віталій Ганулич представив своє бачення розкриття теми «Робота з колекціями на мові програмування Java».
Взагалі, активність студентів 2-го курсу справляє позитивне враження. Зокрема, Анатолій Котвицький, Ігор Гончарук-Хомин, Мар’ян Вершинін та Адріан Чижевський під керівництвом доцента Олександра Левчука та викладача Сергія Вапнічного сконструювали 3D-принтер, активно вивчають створення інших технічних засобів з програмним управлінням та діляться своїми знаннями з довколишніми.
Інша група – Віталій Тар, Михайло Русин, Віктор Семернін, Дмитро Костик та Михайло Пирч – набирається фахового досвіду в проєкті «Інтерактивна мапа діалектів Карпатського регіону» під керівництвом доцента Олександра Міци та магістрантів Георгія Дулишковича та Василя Кузьмика у співпраці з представниками філологічного факультету.
Творча обстановка, позитивні результати роботи сприяють швидшому зануренню студентів у фахову галузь. Свою роботу студенти виконують залюбки, з великим інтересом та ентузіазмом. Наведені розробки активно попростують у широкий простір, залишивши позитивний слід.
Тож факультет інформаційних технологій і далі запрошує на навчання творчих, здібних та креативних абітурієнтів!
фізико-математичних дисциплін, доцента Олександра Лавера