Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

У студпросторі «Aura Academica» вчили заробляти в інтернеті з нічого

На маркетплейсах будь-хто може стати посередником, який перепродує товари і має з того відсоток

0 192

У студпросторі «Aura Academica» вчили заробляти в інтернеті з нічого

Янек Чумак
Янек Чумак
Кожен із нас чи не щодня щось купує. І дедалі частіше – через інтернет. Rozetka, OLX, AliExpress, Booking, Uber – усі ці популярні майданчики називаються маркетплейсами. Але як дістати дохід, навіть не маючи товару? Ось цього молодь днями й навчав експерт із продажів на маркетплейсах Янек Чумак.

Маркетплейс – це своєрідний супермаркет, у якому є все, що тільки можна купити. Але працює цей супермаркет онлайн – в інтернеті. Це платформа, що поєднує продавця будь-якого товару чи послуги і покупця. На відомих платформах можна знайти товари як від постачальника, так і від посередника. Власне, цим посередником, який перепродає товари і має з того відсоток, може стати кожен.

У студпросторі «Aura Academica» вчили заробляти в інтернеті з нічогоУявіть собі: середня швидкість продажів на Rozetka у Чорну п’ятницю 2018 року сягала $1,2 млн на годину!

Зі слів Янека Чумака, серед топів у продажах часто дуже неочікувані товари: лампи, мобільні телефони, чай, пральний порошок, їжа для домашніх улюбленців, шоколад, віскі, дитяче пюре – це те, що найчастіше купували у Чорну п’ятницю українці.

Як пояснює пан Янек, продажі є там, де є конкуренція. Приміром, на Amazon понад мільйон продавців, тобто конкуренція шалена, але в той же час вони заробляють 3–5 тисяч доларів.

«Не беріть себе ніколи за показник. Ви не знаєте, буде цей товар продаватися чи ні, бо те, що зовсім не цікаво вам, може бути мегапопулярним серед інших. Можливо, ви можете приблизно уявляти, що буде більш цікавим для людей вашого регіону, але ви не можете мислити в масштабах України, а світу – і поготів», – зауважує Янек Чумак. А звідси й правильний висновок: продається і справді все.

У студпросторі «Aura Academica» вчили заробляти в інтернеті з нічогоСпікер пояснив, як відбуваються продажі на маркетплейсах, на що потрібно звертати увагу при розміщенні товарів на продаж та як розрахувати відсоток націнки за свою роботу, показав, як виглядає робочий кабінет і як він працює. Найцікавіше, що займатися цим може навіть школяр. Головне – поставити мету.

Ксенія Шокіна
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.