Сайт Медіацентру УжНУ
Підрозділ створений у липні 2013 року

Магістранти історики індивідуалізовано зміцнюють знання про право інтелектуальної власності в освіті

Молодь вчилася алгоритмів правової охорони об᾿єктів та суб᾿єктів авторського та патентного права в освіті, з'ясовувала місце інтелектуальної власності в нормах загального законодавства України, значення складових міжнародної системи охорони інтелектуальної власності тощо

0 182
Одна з провідних форм організації індивідуальної роботи студентів – виконання ними індивідуальних завдань, що мають на меті поглиблення, узагальнення та закріплення знань, здобутих у процесі навчання, а також застосування цих знань на практиці.

Магістранти історики індивідуалізовано зміцнюють знання про право інтелектуальної власності в освітіОскільки освітній рівень магістра формує чіткі настанови на майбутню самоосвітню діяльність, то виконання індивідуальних завдань стає дедалі більш умотивованим. Саме це підтвердили магістри галузі знань «Освіта/педагогіка» спеціальності «Середня освіта (Історія)», які в процесі вивчення дисципліни «Право інтелектуальної власності в освіті» представили свої індивідуальні мультимедійні презентації.

Так, магістри факультету історії та міжнародних відносин Марія Калайда, Еріка Ковач, Андріана Лемак, Дарина Мороз, Олеся Полякова, Діана Причина, Олеся Роля, Олександра Сегедій, Наталія Середяк, Інга Чорнобровенко таким чином розкрили, зокрема, алгоритм правової охорони об᾿єктів та суб᾿єктів авторського та патентного права в освіті, місце інтелектуальної власності в нормах загального законодавства України, значення складових міжнародної системи охорони інтелектуальної власності, систему захисту прав інтелектуальної власності в освіті та її призначення тощо.

Окреслені проблеми викликали зацікавленість у присутніх та жваву дискусію під час обговорення. Також магістранти висловлювали свої міркування щодо питань проблемного характеру, які були спрямовані на усвідомлення актуальних проблем і пошук шляхів їх вирішення, загострення уваги на суперечностях, які залежать від конкретних умов педагогічного процесу і життєвих обставин.

Доречно відзначити, що індивідуальні завдання відіграють важливу роль у засвоєнні знань та формуванні професійних умінь і навичок майбутніх фахівців, а доцільна організація індивідуальної роботи сприяє закріпленню фахових знань та розвитку вмінь реалізувати означені знання в практиці професійної діяльності.

За інформацією доцентки кафедри загальної педагогіки
та педагогіки вищої школи Олени Попадич
Залишіть відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.